Recent content by aRushofLeonor2TheHead

1. A

Mylo Xyloto Pop-Up

So, I wasn't very sure of where to post this. The thing is, I bought the Mylo Xyloto Pop-Up Album from "coldplay.com", before the album was out. And well, when it did, I didn't appreciate it enough to have the Pop-Up thing... It was supposed to be my Christmas gift, so my mum got a little mad...
  2. A

coldplay portugal

não gostei muito do álbum, e por isso acho que não faz sentido ter uma edição especial dele. e tenho remorsos por causa da minha mãe, coitadinha, gastou bué dinheiro naquilo e eu não lhe ligo nenhuma xD queria mesmo vendê-lo, embora no fundo me custe :x
  3. A

coldplay portugal

pessoal, alguém está interessado em comprar o pop-up do mylo xyloto? mandei-o vir antes de o album sair, e arrependi-me perdidamente ._. está novinho em folha, ainda nem saiu do plástico
  4. A

coldplay portugal

eu percebo-te. por isso é que digo que nunca mais vou ver um concerto como o Alive, para mim teve das melhores setlists possíveis. mas a cena é que me deram um bilhete, os bilhetes são para uns amigos meus, até. mas sim, percebo-te perfeitamente. aliás, se não mo tivessem dado, não ia a lado...
  5. A

coldplay portugal

pois, eu também estou a achar que não ._.
  6. A

coldplay portugal

boa noite gentji, alguém conhece alguma alminha bondosa que me arranje dois bilhetes para o relvado, no Dragão? plweeaase?
  7. A

[6-July-2011] Coldplay @ Optimus Alive Festival, Oeiras, Portugal

I'm sorry, I've got to say this in Portuguese... QUE PUTA DE CONCERTOOOOOOOOOOO!!! it overcame all my expectations, really... I couldn't ask for a better concert, seriously, it was the best fuckin' evening in all my life :D
  8. A

Frank Ocean uses Strawberry Swing

same here. I iz traumatized! :sick:
  9. A

SHOUT THE COLDPLAY LYRICS

FOR YOU I'D BLEED MYSELF DRY
  10. A

HAPPY BIRTHDAY CHRIS!!!!!!!!!

Happy birthday dear :chris: :wink3:
  11. A

Rate the signature above you

original :D 10