Welcome to Coldplaying!

Register now to access the largest Coldplay Community with over 100,000 fans and an abundance of Downloads, Coldplay Games and more!

SignUp Now!
J
Reaction score
1,802

Profile posts Latest activity Postings About

• I'm in Europe. Mine isn't signed though, so maybe that's the reason
    I haven't heard anything yet. I'm pleased to hear they sold all prints though :smiley:
    Fingers crossed for it to still arrive this year ;)
    Hi! Thank you so much! :) I really liked it!yes...that was my mistake :p I've edited my post and now they must be visible..go and check them out ;)
    Ja. :) mig og coldplayolivia havde en aftale med at hvis en af os mødte chris, skulle vi få ham til at ringe til den anden. :wacky:
    Hey Nancy, Undskyld at jeg ikke svarede. Jeg tjekkede ikke Coldplaying forum i et stykke tid: har haft det travlt :( Jeg skulle faktisk købe billetter til KBH, men de var udsolgt, så fandt jeg to fantastiske golden circle billetter til Paris! Og jeg skulle alligevel flyve til at tage til KBH, så kan jeg lige så godt flyve til Paris: har jo aldrig været der. Så det bliver spændende! Har du købt billetter til KBH?
    Hej.
    Har du planer om at købe billet til en ståplads? Har du allerede købt billet?
    Skal man betale med betalingskort eller er der andre muligheder. Ved du det?
    Har også læst om udsendelsen men ved ikke noget om koncerten i Oslo. Udsendelsen bliver ikke live så det er lidt surt men vi må holde øje med tv guiden. Køber du mylo på mandag eller har du bestilte den online/iTunes? Jeg har købt den pop udgave men den kommer først i december så jeg køber cd'en på mandag og splitter den med min mor så vi giver 50 kr hver. Dejligt pris her i Danmark for cd'en: kun 99 DKK! God weekend :)
    Der er Coldplay videoer på VH1, Danmark. (En slags top 12 valgt af seer)

12. Speed of Sound 11. Violet Hill 10. Don't Panic 9. Yellow 8. God Put a Smile upon your Face 7. Fix You 6. Trouble 5. The Scientist 4. Clocks 3. In My Place 2. Every Teardrop is a Waterfall 1. Viva la Vida

Det er også nogenlunde en liste over de mest spillede coldplay sange fra VH1 Danmark - i hvert fald for top 5's vedkommende.
    Hav en god week-end.
    Jeg skal i kolonihave og hjælpe en veninde med at holde ukrudtet væk.
    I morgen samler jeg ind for Dansk Røde Kors.
    Så her i week-enden får jeg godt med frisk vejr og dermed fuldt udbytte af det gode vejr (Indian Summer).
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…