K
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

• I love it, one of my all time favourites. But also Map of the Problematique and Citizen Erased. And Hysteria :nice: What about yours?
    Thank you so much for the mixtape! :nice: I really loved it! And thanks for the friend request. Buuuuuuuuuuuddddddddyyyyyyy :hug: :laugh3:
    you won,with a help of linemans :lol:

2 distractions in 5 minutes and you killed us.

BUT SO PROUD of this team,did you see that ending,you were suffering like :lol:
    Thanks for the answer :p

so which will you choose? :lol:

if uruguay doesnt win the world cup,i want holland to do it:D

you deserve to have a world cup :p
    Hi :wacko:

as youre a men,and from holland...

and you like coldplay (good taste) im gonna ask you..

ive been gifted with this:

this white jacket,and with the same jacket but in orange!

i have 2 holland nike jakets :lol:

i have to change 1,which one would you keep? :P

thanks..
    Hee! Ja, ik heb het helemaal afgekeken! Was inderdaad erg gaaf en mooi. A Message vooral, omdat ze die bijna nooit live doen :) En Halo inderdaad, was ook leuk, al hadden ze ook wel samen kunnen zingen :p
    Volgens mij gaat die meestal voor ergens rond de twintig/dertig dollar. Ik zie hem niet zo heel vaak op eBay of ergens anders, dus grijp je kans zou ik zeggen. :)
    Hehe, ja ik ken je nog hoor. ;)

Bedoel je dat je die cd's wilt verkopen?
    Wat ik je dan meteen kan zeggen is dat je voor de Talk 3-CD Dutch Live EP wel meer kunt krijgen. Als je het voor die prijs gekocht heb, had je een goede deal. 9.00 voor de Violet Hill single is wat veel, deze single is niet zo zeldzaam. Als je het er voor kan krijgen is het ok. De andere prijzen zijn vrij standaard.

40 voor de singles boxset is een goede deal, lager dan dat zul je het niet vinden.
    De Sparks promo is misschien nog wel wat duur, aangezien die ook niet zo zeldzaam is. Er zijn overigens twee versies van, bij één staat 'Acoustic' op de cover, bij de ander niet. Het andere verschil is dat er bij de één de video van Yellow op staat.

Die Brothers & Sisters single is echt geen 12 euro waard, die heb ik een tijdje terug bij de Fame gekocht voor iets van 7 euro en dat was nog vrij duur. Je kan die heel makkelijk van eBay afhalen voor een lage prijs. Overigens is de originele release van Brothers & Sisters wel wat meer waard, die herken je aan de slimcase in tegenstelling tot het normale cd-hoesje bij deze release.

Veel succes verder met het sparen en voor vragen kun je altijd bij mij zijn. :thumbsup: Niet dat ik alles weet, maar ik ben nu toch wel een tijdje bezig en heb een vrij grote collectie. :wacky:
    Ik zag je bedankje over de hi-rez foto net pas; graag gedaan! Ziet er goed uit aan je muur!:D Veel plezier morgenavond!:D
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…