K
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

• Stefan, bedankt voor je reactie, maar ik kreeg net te horen dat ik word gehaald en gebracht, dus ik heb totaal geen zorgen! :dance:
    Jij staat donderdag first row, neem ik aan (moet wel, als je om 8 uur komt)? Ik kom wat later, ga misschien proberen om bij de B-stage te staan ofzo.
    Weet jij iets van de begintijden van de pendelbussen af die naar het Goffertpark gaan? Of een andere manier om er vanaf Nijmegen centraal te komen? :)
    oh thats awesome! its going to be great! :nice: yes mine was about a month ago and it was the best night of my life. :wacky:
    Jaaaaa 8 dagen! Inmiddels bijna 7 haha!
    En ja, ik wist dat Jonny 11 september jarig is! En als Chris niet uit zichzelf begint dan starten wij gewoon Happy Birthday in haha :)
    Your first show? That's gonna be awesome. They're great live. More than great.

My first concert was the 22nd August. The best day of my life :dance:
    I've been a fan since X&Y, so I guess not. But that doesn't mean I don't love them :D
    Are you a longtime fan? :)
    Nou, aangezien het ruim 2,5 uur rijden is voor mij waren wij van plan rond 8 uur, half 9 te gaan rijden.. We moeten ook nog een vriendin ophalen in Den Haag. (ik woon in Noordwijk) dus we moeten nog omrijden ook.. En dan is het plan dat we ongeveer 11 uur/half 12/12 uur daar zijn.. En dan wachten wachten wachten :)
    Ik dacht al, waarom reageer je niet, maar je reageert op je eigen pagina (n00b! :p).

Over de merchandise enzo: geen idee, ik denk achterin/aan de zijkanten. Het zal inderdaad moeilijk zijn om daar te komen vanuit first row, maar als je met meer mensen bent kunnen ze vast wel je plekje vrijhouden! Op livenation staat dat de deuren al om 15.00 open gaan, dus naar de wc/iets te eten halen zal bijna wel moeten! Hopelijk gaan mensen niet te dicht op elkaar staan, maar vorig jaar in Ahoy viel dat wel mee... het zal nu wel een stuk drukker zijn though.
    Hi! I wouldn't say that I'm new here but it was a long time ago I visited this forum. Of course I was at the concert last night ;) First time for me since I didn't get any tickets last time so it was amazing. I had a pretty bad seat but at least I saw the scene so it was ok. I got the CD as well cause I heard that a lot of people didn't get it :(
    Yes I have been to thier concert, they are seriously too amazing for words. Your going to have a great time!
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…