K
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

• 2nd grade is when you are 7-8 years old in school. I fell in love with Talk as well. And I get what you mean about the no computer thing. It's hard to listen to different bands when you don't have one.
    Ik weet niet wil echt een goede plek hebben, het is toch mijn eerste keer dat ik ze zie, en ook de laatste keer in deze Viva Tour. Weet jij toevallig ook waar precies de Merchandise stands staan op zijn veld? Ik zat er aan te denken om een t-shirt te kopen en de Tour Diary, maar als je een maal voor aan staat kun je zeker niet nog even je plek verlaten om dat te kopen? (eerste keer dat ik naar een concert ga, misschien dat jij het weet...). :)
    Acht uur 's ochtends? :eek: Beetje belachelijk niet? :p

De tiende kom ik waarschijnlijk pas in de middag, de negende probeer ik er wel vroeg te zijn. Misschien elf, twaalf uur? Eerste rij hoeft van mij niet (helemaal omdat je, ook al ben je vroeg, nooit zeker bent van een goede plaats) en twaalf uur wachten zie ik ook niet zitten :D.
    Volgens mij zijn de Wembley-kaarten allemaal uitverkocht ondertussen. Het kost mij ook veel geld, maar het is het waard :p En die paar uurtjes college kan ik wel missen :D
    I liked Coldplay ever since I was in 2nd grade. A lot of people thought I'm wierd for liking them when I was a little kid. (= Anyway I hate most message boards because the people are idiots, but this one didn't seam that bad so I joined. And I love it.
    I've been a fan kinda since 2005, but I got my first album in 2997 which was A Rush Of Blood To The HEad and I've been addicted since :D
    Thank you :D
    yours is much better than mine though :p
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…