N
Reaction score
2

Profile posts Latest activity Postings About

• ik moet helpen in de keuken in een horeca zaak, het werk zelf valt heel goed mee maar de uren staan niet vast je werkt gewoon door tot het werk gedaan is en op drukke dagen kan dat uitlopen tot 23.00 uur en als je al bezig bent van 12.00 is dat tamelijk lastig :p
    ja ik ga op reis naar het zuiden van frankrijk (net zoals elk jaar :laugh3:) maar dat is pas eind augustus (ook net als altijd, we zijn hier nogal traditioneel :blank:)
    en jij ? nog plannen ? festivals ofzo ?
    ik was er even niet nee :lol: maar nu ben ik terug :dance:
    ik heb een vakantie job daarom ben ik hier nu minder als vroeger :(
    maar ja alles voor wat geld hé :laugh3:
    hallo, yep ik ben terug :) Het is lang geleden, maar ik leef nog!
    Alles is zeker goed ja, heb het nogal druk gehad met werk, maar ben vanaf deze week werkloos, dus heb ik wat meer tijd om online te komen en het forum te bezoeken.

Ik heb ook nog geen kans gehad om de belgen-thread te bekijken, maar ik zal er zeker één van de dagen iets in posten. Als die tenminste nog actief is, maar dat zal wel zeker!

Met jou verder ook alles goed? vakantie? Bedankt voor het berichtje en tot snel!
    :dance: ik weet het, het is wel een beetje raar met die tijdverschillen enzo maar het is zoooo leuk om nieuwe foto's van coldplay te zien :wacky:

kheb ook gezien dat daar veel in niet-verstaanbare-talen wodt gesproken :p
    hahaa :laugh3:

mijn vakantie was oké inderdaad veel op coldplaying geweest :lol:
    cake is :awesome: ... :p

ik ben ook nog aan een vraag ann het denken maar, ik denk dat ik er maar 1 ga zenden als de tour bezig is :D
    hey :D
    dat is jammer dat je moet verhuizen van antwerpen naar brussel :\
    je bent waarschijnlijk veel langer onderweg naar je werk ?

ik en celien hadden het gisteren nog over je waar je was enzo :lol:

met mij is alles goed hoor :D een weekje vakantie, YAY .
    gisteren hebben ze bekend gemaakt dat 'the oracle' mé gaat op hun latin america tour en dat we ze alle wragen mogen stellen over de tour :lol: voor de rest heb ik me juist enorm verslikt en mijn broodje toen ik je VM zag :facepalm:

tot snel hopelijk :hug:
    hey :D
    kheb al een tijdje niet meer van je gehoord, khoop dat alles ok. is met je :D
    en vergeet vrijdag niet naar MTV te kijken hé, het schijnt dat coldplay mé doet met een benefiet actie voor Haïti, het is wel om 2 uur s nachts, ik hoop dat ik ga kunnen kijken :p
    No you're right not many bands come and play here, mostly DJ, there's this huge Armin Van Buren party tonight almost everyone i know is going. But we've had some bands come here, Keane came last summer and Deep Purple and The Police, a few others came but i really reallly want to see Coldplay:bigcry: and Snow Patrol...:cry:
    Oh wow from the USA, i sent mine to Russia:D i wish my family liked coldplay, i get so happy when i hear that some of my friends like a Coldplay song:dance:
    Have fun:dance: and happy new year:D
    ja ik ben terug..... thanks ! Ja , goed kunnen snowboarden , fris :D maar superzalig !
    En de vakantie , wat gaat die snel vooruit zeg ! ook nog 'n prettige vakantie gewenst !
    I loved the cards so much:heart: that i had to show them to everyone:D some poeple know about coldplay but they only either Viva la vida or clocks...:p they don't understand how amazing coldplay is and what their music means to me, when they heard the cards came from secret santa on coldplaying some of them laughed:angry:
    wow you're very creative:stunned::hug: everyone loved the gel card but i liked them all, especially the one with Chris singing for chocolate on it:laugh3:
    'k kan toch efjes op 't internet dus maak ik daar gebruik van :D
    Vrolijk kertsfeest !
    Merry x-mas !
    It's amazing:wacky: i love love love it and thanks for the butterflies, you're so thoughtful:nice: i took the card with the gel on it(how did you do that by the way?:D) and put it under the christmas tree at church so that everyone ccould see coldplay:laugh3: they loved it and i told them all about you:smug:
    my exams are over now thank god
    Merry Christmas:heart::hug::hug:
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…