22-Aug-2009: Olympic Stadium, Stockholm - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos

Ohemul

erika
Coldplayer
Det tror jag inte. Eftersom alla album har varit så olika tror jag de kommer hitta på något nytt till nästa.. Eller jag hoppas det i alla fall! :D

Isab3lla

Bärmannen and cakes ♥
Coldplayer
Jag har tagit bort plasten från min skiva men jag har inte spelat den än. tvekade först lite också om jag skulle göra det men jag kom fram till att jag kommer aldrig sälja den (hoppas jag) så då kan jag lika gärna öppna den. Efteråt kom jag på att den blir lättare sliten om inte plasten finns där :/ Jaja, gjort är gjort. Underbar skiva hursomhelst.

parachutes_

.........................
Coldplayer
Tack! :wacky: Lite improvisation. Jag orkar inte fixa det här med signaturer. Vad jag kommer ihåg, har jag aldrig haft någon här, bara några slumpade ord då och då.

Ohemul

erika
Coldplayer
Hörröni, jag tycker vi borde hålla den här tråden levande, som ett bestående minne av konserten. Eller vad säger ni?

(@parachutes: oj, 5000 posts :stunned:
Har inte sett dig så mycket i forumet, hur gick det till? :lol:)

Ohemul

erika
Coldplayer
Tack! :wacky: Lite improvisation. Jag orkar inte fixa det här med signaturer. Vad jag kommer ihåg, har jag aldrig haft någon här, bara några slumpade ord då och då.
Tog bilden i min signatur på konserten, mest därför jag har den där :lol:

parachutes_

Coldplayer
Hörröni, jag tycker vi borde hålla den här tråden levande, som ett bestående minne av konserten. Eller vad säger ni?

(@parachutes: oj, 5000 posts :stunned:
Har inte sett dig så mycket i forumet, hur gick det till? :lol:)
Tog bilden i min signatur på konserten, mest därför jag har den där :lol:
Låter som en riktigt bra idé!

Haha, ja du... Jag brukade posta väldigt mycket i The Lounge. Men nu när skolan och verkligheten är tillbaka blir det mycket mindre. Inte på grund av att jag inte har tid, utan det är mer på grund av de andra. Forumet har blivit mindre aktivt, så det blir mycket mindre inlägg. Vilket jag tror gäller för alla, tyvärr. Det är ganska dött.
Så om du inte är mycket i The Lounge, är det anledningen till varför du inte sett mig. :p

Åh bra bild du fick till! Mina blev helt suddiga.

Ohemul

erika
Coldplayer
1. The Coldplay section är väldigt aktiv faktiskt. Det är där jag är mest. :D
2. Men jag håller med dig, vi borde göra forumet mer levande igen.

Det var den enda bra bilden jag fick till.. Och en video också med kass ljudkvalitét men urskiljbar bild.

parachutes_

Coldplayer
1. The Coldplay section är väldigt aktiv faktiskt. Det är där jag är mest. :D
2. Men jag håller med dig, vi borde göra forumet mer levande igen.

Det var den enda bra bilden jag fick till.. Och en video också med kass ljudkvalitét men urskiljbar bild.
Jo, jag har märkt det. Fast det är inte riktig mitt ställe helt ärligt. :p Inte för att jag inte gillar Coldplay, men "the chrissygirls" etc skrämmer mig lite. o_O

Ohemul

erika
Coldplayer
Haha xD
Jag tycker också det är lite överdrivet..
Jag gillar Coldplay för derasmusik och inget annat.
(jo, chris ser bra ut, men musiken är det viktigaste, absolut!)

Isab3lla

Bärmannen and cakes ♥
Coldplayer
Jag tillhör ju dem som gillar Guy då :wink3: Det roliga är att ingen av mina vänner vet vem Guy är så jag får åtminstone ha honom för mig själv där men här på forumet är det ju lite annorlunda som ni vet.

Lyckades ta några bilder med mobilen.

Haha :thinking:

William

. … .… …..…
Coldplayer
Jag tillhör ju dem som gillar Guy då :wink3: Det roliga är att ingen av mina vänner vet vem Guy är så jag får åtminstone ha honom för mig själv där men här på forumet är det ju lite annorlunda som ni vet.

Lyckades ta några bilder med mobilen.

Haha :thinking:
Var det inte tråkigt med sittplats? Inte samma känsla...

Isab3lla

Bärmannen and cakes ♥
Coldplayer
Var det inte tråkigt med sittplats? Inte samma känsla...
Jo men som sagt, fanns en del anledningar till att jag valde sittplats. Bl.a att jag gick själv, inte lika kul att köa då om du förstår vad jag menar. Om de hade haft Golden Circle eller liknande hade jag köpt en sån direkt. Jag brukar ha ståplats annars och det ska det bli nästa gång (jag räknar med att de kommer hit igen). Jag såg rätt bra för att sitta så långt ifrån. Ingen skärm som skymde scenen eller så.