[28-Aug-2012] Coldplay @ Parken Stadium, Copenhagen, Denmark

Clocks In My Place

Livin' life in Technicolor
Coldplayer
Nej, det virker ikke. :( F#@%! Hvorfor har Anchorman ikke sørget for dette? Jeg sidder og er møgnervøs for at personer derude (eller på telefon) sagtens kan bestille billetter lige nu. :uhoh:

nniki

Chris Martin is my hero
Coldplayer
Det finns inget värre än att försöka få tag på biljetter, jag blir alltid så sjukt nervös.. det blir ju inte bättre av att det inte funkar heller.. men vi får hålla tummarna. Säg till om ni lyckas :)

AKM

New Coldplayer
Coldplayer
Jeg har skrevet med billetnet nu.
For at kunne deltage i forsalget skulle man være registreret hos Live-nation inden d. 9/12 kl. 14. Så det er altså kun modtagere af livenations nyhedsbrev, der kan købe billetter i pre-sale. Hmm.. Mærkeligt, at der INTET information har været om dette. :(

I øvrigt skulle kodeordet vist være ens egen mail uden @ og punktum. Men hos mig virker det ikke, da jeg er blevet tilmeldt live-nation for sent.

Der kan ikke være mange, der køber billetter i forsalg i dag når der ikke har været reklameret bedre med det - så mon ikke vi får billetter :)

Nogen der ved om det er i morgen eller onsdag salget starter? Coldplay.com siger i morgen, Billetnet onsdag. :confused:

nniki

Chris Martin is my hero
Coldplayer
Tack så hemskt mycket för informationen! Saker och ting blev ju lite mer förståeligt nu, känns dock sorgligt att ha suttit här och hoppats.. men förhoppningsvis får alla som vill ha bijetter till konserten när den allmänna försäljningen börjar :) när den nu gör det.. för det står ju som sagt olika datum. Vilken ska man lita på?

Søren E

New Coldplayer
Coldplayer
Jeg har prøvet med det nye password og den accepterer, men der er ingen billetter...? Har I fået nogle?

AKM

New Coldplayer
Coldplayer
Jeg har fået 4stk ståplads-billetter nu. Bare prøv en masse gange. Til sidst kommer det. Og som sagt, er kodeordet "playcold". :)

seandemel

New Coldplayer
Coldplayer
Jeg har fået 4stk ståplads-billetter nu. Bare prøv en masse gange. Til sidst kommer det. Og som sagt, er kodeordet "playcold". :)
TUSIND TUSIND TAK, AKM! Har forsøgt adskillige ting også via livenation sitet, og havde næsten givet op da jeg så din post med passwordet: playcold.

Det virkede men ingen billetter... sad og var skuffet da siden pludselig var opdateret og jeg kunne købe! Så nemlig.. bare bliv ved at forsøge derude!

SÅDAN! :D

AKM

New Coldplayer
Coldplayer
TUSIND TUSIND TAK, AKM! Har forsøgt adskillige ting også via livenation sitet, og havde næsten givet op da jeg så din post med passwordet: playcold.

Det virkede men ingen billetter... sad og var skuffet da siden pludselig var opdateret og jeg kunne købe! Så nemlig.. bare bliv ved at forsøge derude!

SÅDAN! :D
Ja, præcis. Det er virkelig noget af et mærkværdigt presale. I starten kunne jeg kun få 1 billet til 770kr - og blev helt nervøs for, om det nu allerede kunne være udsolgt, meeen.. så alligevel :) Ses i parken. ;)

Søren E

New Coldplayer
Coldplayer
Så lykkedes det også for mig! :)
Tak AKM - du er en true Coldplayer!!!

nniki

Chris Martin is my hero
Coldplayer
TACK TACK TACK TACK TACK @AKM NU HAR JAG MINA BILJETTER!! :D Det finns inga ord för hur lycklig jag är nu!! Tack återigen! Du är nu min personliga hjälte ;)

seandemel

New Coldplayer
Coldplayer
Ja, præcis. Det er virkelig noget af et mærkværdigt presale. I starten kunne jeg kun få 1 billet til 770kr - og blev helt nervøs for, om det nu allerede kunne være udsolgt, meeen.. så alligevel :) Ses i parken. ;)
Ja, det må man sige! Burde netop være os fans som følger med via forums, nyhedsbreve fra coldplay osv. der fik den bedste information. Forskellige datoer, intet password osv..

Er registreret på livenation men kunne heller ikke logge ind der, så var for alvor ved at gå i panik :)

Men godt arbejde, - hvordan fik du egentlig fat i passwordet? Bare try and error hehe? :D

Og yes! Ses i parken! Genialt!

AKM

New Coldplayer
Coldplayer
Ja, det må man sige! Burde netop være os fans som følger med via forums, nyhedsbreve fra coldplay osv. der fik den bedste information. Forskellige datoer, intet password osv..

Er registreret på livenation men kunne heller ikke logge ind der, så var for alvor ved at gå i panik :)

Men godt arbejde, - hvordan fik du egentlig fat i passwordet? Bare try and error hehe? :D

Og yes! Ses i parken! Genialt!
Haha. Ja ja, jeg forsøgte mig bare frem og tænkte "playcold", tja, hvorfor ikke :D Øh, nej.

Jeg skrev bare til livenation, at jeg ikke kunne få kodeordet til at virke selvom jeg var registreret hos dem (godt nok for sent, men det betød åbenbart ikke noget :D), og derefter fik jeg så denne mail:

Prøv dette kodeord: playcold

Sådan! :D

kchina

New Coldplayer
Coldplayer
Genialt! Tak for hjælpen...virkede også lidt mærkeligt

Radzhins

New Coldplayer
Coldplayer
I'm a little bit confused. In the English version the event name is "New Kids On The Block & Backstreet Boys" not Coldplay as it is in Danish version. Is it just a glitch?

seandemel

New Coldplayer
Coldplayer
Haha. Ja ja, jeg forsøgte mig bare frem og tænkte "playcold", tja, hvorfor ikke :D Øh, nej.

Jeg skrev bare til livenation, at jeg ikke kunne få kodeordet til at virke selvom jeg var registreret hos dem (godt nok for sent, men det betød åbenbart ikke noget :D), og derefter fik jeg så denne mail:

Prøv dette kodeord: playcold

Sådan! :D
Haha.. jeg var så panisk, at jeg var ude i at forsøge at gætte passwordet :inquisitive:

Men fedt fedt fedt, - tak igen - god måde at starte en ny uge med Coldplay billetter i hus!

Clocks In My Place

Livin' life in Technicolor
Coldplayer
Haha, jeg prøvede også coldplay12 og sådan noget. :p

Igen tak, AKM! (Forresten, jeg skrev en besked til dig for lang tid siden. Det er okay, hvis du har glemt det. :) Du skal bare vide, det var ikke for at gøre dig creeped out. Jeg genkendte dig blot fra dit billede. :))

hente44

Coldplayer
Coldplayer
Når jeg har fått opp denne siden, har jeg da gjennomført kjøpet av billetter? :p

"Tak fordi du bestiller billetter på www.BILLETnet.dk.

Bemærk: Dette er IKKE din billet. Hvis du har valgt TicketFast modtager du en e-mail med din billetter vedhæftet som PDF-fil. Desuden modtager du altid en automatisk kvittering pr. e-mail uanset den valgte leveringsform."