[28-Aug-2012] Coldplay @ Parken Stadium, Copenhagen, Denmark

hente44

Coldplayer
Coldplayer
Pre-sale er på livenation, se "eventinfo" på BILLETnet og følg linken :)

Phoebeo

Hi. I'm Louise.
Coldplayer
Jeg satser bare på at jeg kan få dem på onsdag.. Jeg vil altså med..

nniki

Chris Martin is my hero
Coldplayer
I'm a little bit confused. In the English version the event name is "New Kids On The Block & Backstreet Boys" not Coldplay as it is in Danish version. Is it just a glitch?
I had the same problem, but I managed to purchase it in danish. But when I printed my ticets it said "New kids on the block and Backstreet boys" and NOT Coldplay. Now I'm all freaked out, what if I can't get in with these ticets?? :thinking::cry:

Fabriz

New Coldplayer
Coldplayer
Nu har jeg aldrig været til koncerter i Parken før, men jeg kan se, at indgangen for mine billetter er B2/3/4 (jeg har ståpladser). På salsplanen kan jeg se, at dén indgang ligger helt nede i den anden ende i forhold til scenen.

Er der nogen, der har været til koncerter i Parken før, og kan fortælle mig, om det er generelt, at folk med ståpladser skal gå ind ved B2/3/4? Og om det er muligt at komme rimelig godt op foran og stå, hvis bare man er i god tid? :)

tureby

New Coldplayer
Coldplayer
Det ser ud til at der ikke er flere presales billeter...På Livenation er der kommet en ny info om ikke flere ledige billeter...:(

GreenEyesDK

New Coldplayer
Coldplayer
Nu har jeg aldrig været til koncerter i Parken før, men jeg kan se, at indgangen for mine billetter er B2/3/4 (jeg har ståpladser). På salsplanen kan jeg se, at dén indgang ligger helt nede i den anden ende i forhold til scenen.

Er der nogen, der har været til koncerter i Parken før, og kan fortælle mig, om det er generelt, at folk med ståpladser skal gå ind ved B2/3/4? Og om det er muligt at komme rimelig godt op foran og stå, hvis bare man er i god tid? :)
Ståpladser er samme pris, så pladsen vil være helt åben - det gælder bare om at spurte op mod scenen :D Vær der i god tid og så bare LØB når de åbner kl. 18 :)

AdamDenmark

Coldplayer
Coldplayer
Fantastisk. I 2009 kom de til herning da jeg boede i min hjemby 40 min væk. Denne gang kommer de i parken hvor jeg nu bor 20 min væk fra :D

Det er simpelthen verdens bedste band. At man ka være så store stjerner og så sympatiske er herligt.

SES i parken ;)

nancyk58

Up&Up
Coldplayer
Du er vel nok heldig (med koncertafstand). Jeg rejste til Herning sidst. Denne gang er det kun små 30 minutters transport. Ja vi ses i Parken (jeg køber billet i dag).

nancyk58

Up&Up
Coldplayer
Jeg skulle til Lyngby og købte så billet på posthuset i Lyngby. De havde ikke ståplads-billetter. Jeg fik en dyr billet, men drengene er pengene værd.

Og da jeg ikke er hurtigløber, er en siddeplads sikkert den bedste løsning for mig.

Jeg håber, at I også får fat i billetter.

Denise

Errr..what? yup PoC sucks
Coldplayer
Guys can I ask you one thing? I managed to buy two GA tickets (not 100% sure I'm coming but I'd rather sell them afterwards if I can't make it).

As I was doing everything fast, I didn't change the language to english (yeah I know :shame:), so I had to order everything in danish, and I was sure Ståplads was the standing, in fact on my account I have this:

and Plænen should mean GA

but then on the tickets it's written both Ståplads (on the upper part) and "PL3 Seated Lower/Upper Level" in the right part

Sooo, is this 100% GA? :uhoh:

Steo87

Steo87
Coldplayer
Hi There!

I've got 2 Tickets this morning, Hope I've bought the right ones cause it was all in Danish (I'm Italian) and I haven't switched into English language at the moment of the purchasing. :wink3:

I haven't received any confirmation mail yet, so I would like to be assured about what kind of tickets I've bought :confused:

Order Details :
Level
Ståplads

Section
Plænen

It is the Stapladser/general admission section , isn't it?

And What does Plænen mean in English? :inquisitive:

Steo87

Steo87
Coldplayer
NON
CI
CREDO

STESSO POST
NELLO STESSO ISTANTE
per chiedere LA STESSA COSA!

:laugh3:

Phoebeo

Hi. I'm Louise.
Coldplayer
Ståplads = That your standing up under the concert.
Plænen - Like that big areal of grass that you're standing on. ;)

Denise

Coldplayer
No ok, I got what's the problem, if I download the pdf in english the part on the right is translated wrong, if I download the pdf in danish it's correct, it's Ståplads everywhere :)

@steo: hai preso quello giusto. Non arriva nessuna email di conferma, ma dovresti già avere i biglietti disponibili in pdf nel tuo account (se hai preso anche tu con Ticketfast)

Steo87

Steo87
Coldplayer
@steo: hai preso quello giusto. Non arriva nessuna email di conferma, ma dovresti già avere i biglietti disponibili in pdf nel tuo account (se hai preso anche tu con Ticketfast)
No, ho scelto la spedizione a casa.

Delivery charges Standard Post abroad 35.00 DKK

Denise

Coldplayer
Italian

Guarda, io ho preferito averli già in mano perchè con standard post vuol dire mettere tutto nelle mani di Poste Italiane e, detta sinceramente...anche no se si può evitare :p

/Italian