Italia

labell

certifiable fan
Coldplayer
Joined
Feb 14, 2004
Messages
5,157
im italian..cant speak it tho...wanted to take it in school but they dont offer it! :angry:
 

Mojo Pin

Kratos
Coldplayer
Joined
Sep 24, 2003
Messages
33,938
ColdJuly° said:
Hi!
Here's the other part...
So you know how much I need ya(lo sai quanto io ti abbia bisogno)
But you never even see me(ma tu non mi hai mai visto)
Do you?
And this is my final chance of gettin you(e questa è la mia ultima opportunità per prenderti)
[....]
And it's you I see (E sei tu lo vedo)
But you don't see me (ma tu non mi vedi)
And it's you (e sei tu)
I hear so loud and so clear (lo sento, così forte e così chiaro)
And I sing it loud and clear (E lo canto ad alta voce e chiaro)
I'll alwais be waiting for you

Another song I like sooo much is life is for living...

Now I've never meant(Ora io non avrei mai voluto)
To do you wrong (farti un torto)
That's what I came here to say(Ecco cosa sono venuto a dirti)
But if I was wrong (Ma se ho fatto qualcosa di male)
Then I'm sorry(ora mi dispiace)
I don't let it sand in our way(Non lascierò che ci sbarri la strada)
As my head just aches (La mia testa mi fa male)(I don't exactly know how to translate"As")
When I think of the things that I shouldn't have done (quando penso alle cose che non avrei dovuto fare)
But life is for living (ma la vita è da vivere
We all know (lo sappiamo tutti
And I don't wanna live it alone (e non voglio viverla da solo)

:D See you soon :D
Awesome!!!! grazie!!!! :p :cool:
 

sally

New Coldplayer
Coldplayer
Joined
May 22, 2004
Messages
9
oddio!nn c'è quasi ness1 italiano se nn qualcuno ke ci prova :D
cmq,luglio freddo io sn italiana e fresca d iscrizione(sl x l'mp3 della canzone x mela :D )
a presto!
p.s.bell'avatar..grande bill
 

Sally_

New Coldplayer
Coldplayer
Joined
Apr 17, 2003
Messages
2,304
hey! there's another Sally on the board!
I'm Sally too, I never thought I'd have the problem of there being another Sally in my life...
 

sally

New Coldplayer
Coldplayer
Joined
May 22, 2004
Messages
9
eh..but my name it isn't Sally(unfortunately..)
i have an italian name obviously! :D
howewer,nice 2 meet u "namesake"
 

ColdJuly°

New Coldplayer
Coldplayer
Joined
Mar 4, 2003
Messages
252
sally said:
oddio!nn c'è quasi ness1 italiano se nn qualcuno ke ci prova :D
cmq,luglio freddo io sn italiana e fresca d iscrizione(sl x l'mp3 della canzone x mela :D )
a presto!
p.s.bell'avatar..grande bill
Sìììììì!!!Finalmente 1 altra italiana!!Siamo le unike qui, c sarebbero altri 2 iscritti,ma nn si vedono mai.Io sono Giulia.Eri iscritta anke tu a Coldplayitalia?
P.S.Grazie x i compliments sull'avatar!
 

Sally_

New Coldplayer
Coldplayer
Joined
Apr 17, 2003
Messages
2,304
sally said:
eh..but my name it isn't Sally(unfortunately..)
i have an italian name obviously! :D
howewer,nice 2 meet u "namesake"
haha, okay
nice to meet you too "namesake" :D
 

Mojo Pin

Kratos
Coldplayer
Joined
Sep 24, 2003
Messages
33,938
whoa!! u remembered my name! :p Hi Giulia!! Im doing ok, i just recorded a new coldplay cover hehe so im really happy :D what about u bella? :kiss:


haha yup, my sis noni..hehe she's in Rome right now..i've been to italy so long ago..i can hardly remember :stunned:
 

ColdJuly°

New Coldplayer
Coldplayer
Joined
Mar 4, 2003
Messages
252
Riff_ said:
whoa!! u remembered my name! :p Hi Giulia!! Im doing ok, i just recorded a new coldplay cover hehe so im really happy :D what about u bella? :kiss:


haha yup, my sis noni..hehe she's in Rome right now..i've been to italy so long ago..i can hardly remember :stunned:
Ciao bello!
I'm incredibly happy 'cos the scool has just ended!Where are you going on holiday?I'm going in Croatia on July the 3rd
@Rome:I wish I will be able to go @ the Europe music awards of this year, 'cos they'll take place in Rome!!!
Which instrument do you play?I play the bass :cool: and I sing too (not together yet, 'cos it's a bit hard!). I just have learnt Trouble and Clocks bass lines! :D I'm trying to tab Daylight 'cos I haven't found its tab anywhere :/ ...
 

gvargas

Up With The Birds
Coldplayer
Joined
Jun 11, 2003
Messages
4,631
Non sono italiana ma mi piace parlare un po! E stato in Italia come cinque anni fa!
 

Darlene_Ihnfsa

Rising
Coldplayer
Joined
Aug 28, 2003
Messages
49,677
I want italian lessons giulia.
I´m spanish so i think it couldn´t be very difficult to me, some years ago i had some chat italian friend.
Io sono Ari.
 

noni

New Coldplayer
Coldplayer
Joined
Apr 20, 2003
Messages
12,059
I only can say a word about my holidays in Italy: DROOLING!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 

Mojo Pin

Kratos
Coldplayer
Joined
Sep 24, 2003
Messages
33,938
noni said:
I only can say a word about my holidays in Italy: DROOLING!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Noni!
Benvenuto indietro :p Come stai ?
 

Mojo Pin

Kratos
Coldplayer
Joined
Sep 24, 2003
Messages
33,938
ColdJuly° said:
Riff_ said:
whoa!! u remembered my name! :p Hi Giulia!! Im doing ok, i just recorded a new coldplay cover hehe so im really happy :D what about u bella? :kiss:


haha yup, my sis noni..hehe she's in Rome right now..i've been to italy so long ago..i can hardly remember :stunned:
Ciao bello!
I'm incredibly happy 'cos the scool has just ended!Where are you going on holiday?I'm going in Croatia on July the 3rd
@Rome:I wish I will be able to go @ the Europe music awards of this year, 'cos they'll take place in Rome!!!
Which instrument do you play?I play the bass :cool: and I sing too (not together yet, 'cos it's a bit hard!). I just have learnt Trouble and Clocks bass lines! :D I'm trying to tab Daylight 'cos I haven't found its tab anywhere :/ ...
Ciao Bella! Come stai ? :kiss:
Whoa! lucky you! 2 weeks left for me then Im free! wooooo! i dont think i'll be going out coz im ill :bigcry:
You're going to Croatia? sweet! have fun! :cool:
I didnt know the ema would be in Rome :stunned: I wish i could go :(
oh, im a guitar player and i've been trying to play the bass for a few months but im not that good hehe..I might post a few link of my coldplay covers later if u want :D
i so know what u mean, its damn hard sing and play at the same time :/
Btw, you might find this tab useful : http://mxtabs.net/tabs.php?path=Bass,c,1886,Coldplay,Daylight,75512
I think im off for now
Arrivederci :p
 
Top