NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

timyyy

Up&Up
Coldplayer
Op de Belgische website ook niet... Triestig dat ze dan weer wel Justin Bieber hebben!

timyyy

Up&Up
Coldplayer
Ow ik was ook op de Nederlandse aan het kijken, de lijst in België is blijkbaar even offline...

Tash

clueing for looks
Coldplayer
10 favoriete 2 Meter Sessies van presentator Jan Douwe Kroeske

Coldplay in 2000
“Op dat moment was Coldplay voor het eerst buiten Engeland gaan toeren en wij waren het allereerste podium waar ze gingen spelen. Alleen de eerste single Shiver was uit, alhoewel we natuurlijk wat meer promotiemateriaal hadden gekregen, en hun eerste album moest nog verschijnen. De band had een soort jongensachtig enthousiasme. Het was natuurlijk te gek voor hen dat ze ineens mochten gaan reizen met hun muziek. Na afloop van de opnames gingen ze Amsterdam in en wij gaven hen een camera mee om hun avonturen op te nemen. Daar kwam heel leuk materiaal uit dat we vast ooit nog wel een keer uit gaan brengen.”

[video=youtube_www;yP60TxIB29o]www.youtube.com/watch?v=yP60TxIB29o[/video]

Tash

clueing for looks
Coldplayer
Na afloop van de opnames gingen ze Amsterdam in en wij gaven hen een camera mee om hun avonturen op te nemen. Daar kwam heel leuk materiaal uit dat we vast ooit nog wel een keer uit gaan brengen.

:wacky:

Blue Nails

Im
Coldplayer
Leuk! Gauw uitbrengen dat materiaal.

Yes, heb kaarten voor de Stones in Düsseldorf gescoord. Lekker duur, dus ik moet helaas mijn Pinkpopkaarten (maandag) weer verkopen... Arcade Fire zie ik vast nog wel een keer.
Ga ik toch nog die ouwe knakkers zien. Ben heel benieuwd.

Tash

clueing for looks
Coldplayer
Tof! En gelijk heb je, Arcade Fire kan volgend jaar of over een paar jaar ook nog wel. Dit is misschien de laatste kans dat je de Stones kan zien.

Tash

clueing for looks
Coldplayer
Van Klaveren + 8 raadsleden Almere/4 Statenleden uit PVV, geweldig dit.

timyyy

Up&Up
Coldplayer
ONGELOFELIJK! Deze ochtend mijn wekker gezet om proberen tickets te bestellen voor Keulen met de gedachten dat dit onmogelijk zou zijn. Een kwartier later had ik twee tickets! Ik kan het nog niet geloven! Ben ongelofelijk blij dat ik ze volgende week vrijdag weer kan zien! Nog Nederlandstaligen die volgende week gaan?

Joszwa

Glowing in the dark
Coldplayer
Jaa ik ben er ook bij! Had de hoop al opgegeven, maar kwam er rond tien uur (!) ineens door, toen al mijn vrienden al gestopt waren. Heeeel blij :D

MidnightSpies

Livin' life in Technicolor
Coldplayer
ONGELOFELIJK! Deze ochtend mijn wekker gezet om proberen tickets te bestellen voor Keulen met de gedachten dat dit onmogelijk zou zijn. Een kwartier later had ik twee tickets! Ik kan het nog niet geloven! Ben ongelofelijk blij dat ik ze volgende week vrijdag weer kan zien! Nog Nederlandstaligen die volgende week gaan?
Dat is heel erg 'lucky'! Veel plezier.
ik weet het altijd weer geweldig te plannen. Ga naar New York over een paar dagen. Keulen was dus al geen optie. En 5 mei New York helaas ook niet, dan ben ik alweer terug in NL.. Maar that's me.. heb ik eerder gehad toen ik naar Engeland ging, ik ga altijd net voor of net na een concert... :\
Hoop dat ze naar NL komen.. Hun laatste kleine concert, dat was toch in Paradiso?

KingChris

Coldplayer
Coldplayer
Ik ga ook :)

KingChris

Coldplayer
Coldplayer
2 tickets voor Keulen, en de 7" Midnight single gehaald net. Mijn dag kan niet meer stuk!

PrincessofChina

In confusion, confidence
Coldplayer
In de categorie "OH MIJN FUCKING GOD IS DIT SERIEUS GEWOON ECHT AAN HET GEBEUREN?!"

Coldplay over 5 dagen :dazzled:

Is nu toch al anderhalve dag geleden dat Tash kaarten heeft weten te fixen, maar maannnnnnnn. Ik ben er nog steeds ondersteboven van :wacko: