Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nooo sitähän ne on hokenu jo monta vuotta, että Itä-Eurooppaan (mm.Suomi ja Venäjä) oisivat aina "ensi kiertueella" menossa. Eipä oo näkyny sielläpäin juu!

 

Just noin, "tullaantullaan" eikä näy. Pitikös Suomi/Venäjä-keikat toteutua ensi vuonna? No, Tukholmassa bändi nyt nähtiin mutta mieluusti tervetuloa Suomeen, tuon keikan voisi kuunnella montakin kertaa..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jees mulla on kanssa liput!

 

Hah ei oo kovin monet näköjään menossa kun on noin vähän paikkoja varattu...No oikeestaan se on ihan kiva jos sali ei tuu täyteen :)

 

 

Heh, 242. postaus :awesome:

 

Noo... Pitänee kattoo päivää ennen näytöstä onko paikkoja viä jäljellä... Hesan Kinopalatsissa on menny hyvin ainakin:

Salin paikkaluku: 361

Paikkoja vapaina: 28

Link to comment
Share on other sites

No mahtavahan se oli :awesome: Olin tosi lähellä lavaa, siinä puolessa välissä sitä "catwalkia" vai mikä lie, Jonnyn puolella. Siitä ei tosin kovin hyvin nähny Williä tai Guyta, mutta onneks oli isot screenit :) Välillä musta tuntuu, että en olis ollut siellä ollenkaan, koska kaikki meni ohi niin nopeesti ja kaikki muistot on aika hämäriä... Muistan kaiken siitä kun odoteltiin Coldplayta lavalle, mutta itse konsertista en hirveesti :( Aina kun katon niitä videoita mitkä kuvasin, mietin vaan että "siis mitä, kuvasinko mää ton oikeesti!?" :laugh3: Mutta upee keikka se oli, kyllä ne pojat vaan osaa :nice:

Tapasin myös sen keikan jälkeisenä päivänä yhen liettualaisen coldplayerin, sekin oli aika upeeta :D

Link to comment
Share on other sites

Hei. Voisikko kertoo minkälaista siä leffakeikassa oikeen oli kun en itse valitettavasti päässyt eilen paikanpäälle. Minkälainen tunnelma ynnä muuta ja yleisö? :huh2: V*tuttaa kyllä vietävästi kun en päässy :censored: No ainakin se lohduttaa jotenkin että toinen tän hetken lempibändi julkas uuden levyn eilen :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Voi ei oon pahoillani ettet päässy :(

 

No sali oli noin puolillaan ihmisiä. Mua ärsytti se että kaikki vaan istu hiljaa kuin kirkossa ja tuijotti sitä ruutua, ei ees pää liikkunu musiikin mukana. Ehkä vähän lattee tunnelma oli. Kivempi se varmaan on kattoa kotona DVD:ltä, kun voi rauhassa tanssia ynnä muuta, eikä tarvi miettiä heitetäänkö sut pihalle sieltä teatterista vai ei:D Eli et ees missannu paljoo, älä murehdi :nice:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...