Jump to content
📺 STREAM COLDPLAY AT GLASTONBURY 2002 REMASTERED IN HD 📺
Tash

Coldplay's Tumblr

Recommended Posts

I have a Tumblr, it's a great thing to have if you wanna look at random nice visuals. I go on it when I'm bored and I follow all the great Coldplay tumblrs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
as an avatar on tumblr?

tumblr won't accept gifs as avatars, that's why it shows up as a single image.

 

oohhhhhhhhhhh ok. um...yeah....well.......thank you. :laugh3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would upload the picture to this reply but I'm new here so I don't know how BUT...The Oracle answered my question over who would be running the blog! But it can be seen on their website and my tumblr: flyyoutothemoon.tumblr.com lol :laugh3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^:surprised: oh, that's awesome!

And Welcome :D

 

Here's the thread where are posted the Oracle questions&answers :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woo-hoo!

 

Finally made a Tumblr account. But it's confusing as hell. :thinking:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^I found it confusing at first as well but it'll seem really really simple after a while :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

LMAO! Not that I partake in the extreme tumblr fangirling or Buckin love, but that was my first thought when I saw the announcement.

 

Shit just got real....

Share this post


Link to post
Share on other sites

the tumblr fame is going to get to them and they´re going to post nudes to get even more followers

 

/fan service

Share this post


Link to post
Share on other sites
the tumblr fame is going to get to them and they´re going to post nudes to get even more followers

 

/fan service

I like your prediction :charming:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Tash and others for updating what the guys are posting on Tumblr, since I'm not that active anymore on Tumblr! Thanks! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

My thought: Coldplay can share more good and funny pictures for us. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tumblr_m6e0kolyZm1qhszroo1_500.png

 

"I think the official Coldplay tumblr is not checking who they are reblogging. "

 

link

 

:laugh3:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tumblr_m6e0kolyZm1qhszroo1_500.png

 

"I think the official Coldplay tumblr is not checking who they are reblogging. "

 

link

 

:laugh3:

 

obviously that URL is referring to his SKULL :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...