Jump to content
🏆 VOTE COLDPLAY AT THE MTV EMA'S 🏆

dessertstealer

Members
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Status Updates posted by dessertstealer

  1. here it is: [ame="http://www.youtube.com/watch?v=2hddhWKmMiw"]http://www.youtube.com/watch?v=2hddhWKmMiw[/ame]

  2. sorry i didn't talk to u in a while... *random* u know i obviously dwell in coldplay haters, and beig a u2 fan i often ask why do u2 fans hate coldplay so much? u should see it! on @u2.com, they have a whole forum about 'reasons to hate coldplay' claiming they have no soul and are rip-offs and whateves

  3. exactly!! that's when they were at one of their best! which is weird...'cuz that is also when they were the least popular...i mean what could possibly happen that make bands worse at their music? do they slack off because of the confidence they gain from fame? do they not care anymore? are they pressured to go more "Mainstream" with they're style? do the negative comments reduce their faith in their music so they start producing crappier songs? are they sick of the obstacles they have to go though? Or do they have the "good life" now so they don't have the same pure emotions that produce deep and good songs?Are they working less hard? What is it? I actually feel sorry for main-stream musicians for two reasons: the more popular they are, the more criticized they are & in the begginging they seem to work their butts off for their dream..but when it happens to them..their music soon starts to get worse! Whoa..sorry I went too far! i don't hate the music industry or anything like that, but sometimes I really wonder how this happens. A lot of people do. In fact I wish sometimes a bold,obnoxious interviewer would straight-up ask "What happened to your music?" if their next album is genaric..gosh ...oh gosh what would I do? Sorry.........but it is a bothersome topic. Whoa..I got to into it.. anywho..:rolleyes: have u ever went to a coldplay concert? have u ever met any of the band members?

  4. thx 4 becoming my friend! =) what did you think of that new "Want" song byNatalie Imbruglia? this is my opinion: how could THAT song be the best song Coldplay they ever wrote? it makes no sense! i feel like their next album is in trouble if it is..but that is only my opinion. P.S I'm really sorry I took so long to respond!

  5. what feeling do u get from things i don't understand? i know u said that u like the older songs more, rite? and that's why u like this song more rite? do the older songs give u more emotion than the newer ones? is that one of the reasons u like the older songs more? which band member do u love the most? i know..it's a toughie! right now mine is guy...for his obvious handsomeness (did i spell that right?)

  6. a-ha! genius..how r we supposed 2 do that? lol

  7. LOL i guess i could stand on you..but.....IDK i don;t wanna break your back:shocked2:

  8. o so it is chris! how did u get a pic of him brushing his teeth? and how do u make a siggy?[IMG]

  9. lol good..guess what? i might see U2 this summer! (maybe even coldplay in march...maybe)

  10. crap! i hope u remember what u were gonna say...our plan must soon unfold:sneaky: lol. u know what's weird? Gywenth Paltrow's widely criticized life-style blog,GOOP posted links to web pages that made fun of Gwyneth...and even Chirs! who's doing this? is she in control over her account? and who does that "Harvey Danger' think he is! calling Coldplay genaric. Coldplay-haters just get under my skin!

  11. haha! i should have remembered!!! i guess i was too overwhelmed with excitement! what is the next step, Laura? can u believe this dude! : Print Edition This Week's Cover The New York Observer Print Edition * The New York Observer Coldplay Guitarist Jonny Buckland Buys $3.4 M. Condo at 21 Astor View Story On One Page View Story On One Page Print This Story Print This Story Share This Story Share This Story By Max Abelson November 25, 2008 | 10:42 a.m. <br /> (wonker via flickr.) +Enlarge wonker via flickr. Coldplay is a band so spectacularly mediocre that not even Brian Eno, practically the best producer on Earth, could have saved their last album, Viva La Vida, from being both bland and pompous. But they're also so spectacularly mediocre that the album sold more downloads than any in the history of digital sales--all in two weeks. __________________________________________________________________ seriously! that album won 3 grammys! how is that mediocre!? why does coldplay have so many haters!?

  12. good! thx! :)how about you?

  13. yea apparently, that's what kids called her when she was little.."GOOP"...

  14. Hi! wanna be friends?

  15. crap! you're right..hmmm..... we'll just have to leave it to our charm!:wink3: :stunned:

  16. Hi! Would you like to be friends? I noticed we both have a burning love for jonny...if that helps

  17. LOL! very nice! my little sister had a dream where she kissed jonny(which is weird because she practically hates him..hmmm..) .... And let's just say....she didn't have a pleasant time soon after I heard that...:whip: :sneaky: :rolleyes: lol jk. besides coldplay, what other bands do u like?

  18. yup..i just checked on imdb and she is 5 years older than he is

  19. cool! i'm really into U2 rite now...another band Chris admires! :D

  20. thx (if that is the appropriate word.idk) speaking of which y do u2 fans hate coldplay so much?? it baffles me!

  21. lol great! yeah.. we could definitely try that!

  22. sweet, we both like U2!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D I LOVE U2! (i'm sorry but I'm a bit obsessed with them at the moment:rolleyes:) my fave song of their's is New Year's Day. i listen to it non-stop. I have a fan-girl crush on...well all of the members(especially adam the bassist)..even though they're all like 49 oh yeah..we didn't continue our sly plan to ambush Coldplay....

×
×
  • Create New...