Jump to content
📡 HIGHER POWER MUSIC VIDEO OUT JUNE 8 📡

Cyan Kat

Members
  • Content Count

    13091
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by Cyan Kat

  1. Sup bat <3

    1. Show previous comments  1 more
    2. Cyan Kat

      Cyan Kat

      aww *hugs* I'm fine just procrastinating :3 I saw deadpool last night and it made me think of you idk if that's weird ~ <3

    3. Batman

      Batman

      procrastinating lawl :D HA that's funny that you thought of me. There were a few funny moments in that movie but I didn't really like it. And no that's not weird, I've been associated with way more weirder things!

    4. Cyan Kat

      Cyan Kat

      I think I probs thought batman would kick his butt and I actually liked it wasn't expecting to at all :0 and I hear you did some interview thingy??

  2. eee so happy you got it ive been thinking the past few days shit i was too mushy i freakin love you batman <333 yeah it was pretty random but cool :wacky: i know its difficult :( maybez someday though

  3. while you were out i snuck in and found your baby photos

  4. :batman: AHHH LOOK HOW CUTE IT IS [IMG] NOPE IT GETS CUTER :3 [IMG]

  5. i would but i don't have a record player :(

  6. aww glad you are enjoying it :awesome:

  7. THE ASS JUST BANNED ME FROM TC :angry: AND NOW I CANT ACCESS IT :angry:

  8. i like it. i grant you permission :dazzled:

  9. what is it of?

  10. WHERE R U GUYS :((( U KEEP CHANGING CHAT ROOMS

  11. AWW IVE DONE THAT BEFORE BB <3

  12. WHERE DID YOU ALL GO :(

  13. YES I THOUGHT SO HOW IS YOUR COMIC/DRAWING THING GOING?

  14. WELL I DONT KNOW FOR SURE BUT HE WAS LIKE "I LIKE YOUR ROOM" AND WAS ASKING MY AGE ON THE PRIVATE THINGY AND SO ME AND GREG WAVED AND LEFT HAHA

  15. YEAH WE TINY CHATTED AND IT WAS COOL WE WORE HATS AND STUFF THEN TODAY SOME PEDO WAS INVITING ME TO HIS CHAT ROOM HA

  16. GOOD FOR YOU I WOULD LIKE TO SEE THIS COMIC :0 I AM FINE DIDN'T DO ANYTHING EXCITING TODAY THOUGH

  17. HEY BATMAN MY INTERNET SUX AND CHATBOX WONT LOAD AND HOW ARE YOU TODAY PUNK?

  18. i know but its funny to wind him up ehehe

  19. because greg reminded me about how reillo didnt post a picture of his toilet and your post made me laugh :cheesy:

  20. coffee shop y u no go on chatbox?

  21. working and on here mostly heheh what about you?

  22. hey there anette :heart:

×
×
  • Create New...