Ja det tyckte jag också var helskönt gjort. yoooooooouuuuu, smäller ballong, uuuuuuuuuuuu, smäller ballong, haha.
Herregud va mycket goda minnen man har nu efteråt.
Och någon nämnde något om fylla ullevi. Jag ryser bara av tanken. Iofs, jag ryser bara jag tänker coldplay rent allmänt nu. Längtar tillbaka.