Everything posted by Jan
-
I think I'm begining to like the Hardest Part...
Yay, another fan :cool: I liked the first time I heared it, the piano melody, the lyrics, everything :)
-
To the dutch people
:lol: Zal vast een leuke sfeer worden in de rij
-
To the dutch people
Ik hoop dat ik ook een beetje vroeg daar ben :/
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Oh lachu :lol:
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
:smart: :sick: Valt wel mee. Ze zeggen dat het zo moeilijk is, maar ik vind wiskunde B2 makkelijker dan B1. Natuurkunde is meer van hetzelfde.
-
To the dutch people
:sick: Daar zou ik toch wel een beetje depressief van worden :(
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Ach, ik heb ook dat profiel en het is best te doen.
-
To the dutch people
Ik denk dat het wel meevalt. Het moet er ook maar net afhangen hoe laat mijn vader wil/kan vertrekken. Maar ik hoop daar eind van de middag te zijn om een beetje vooraan in de rij te staan. Als ik in het midden sta dan vind ik het ook best, maar vooraan is natuurlijk het leukste :)
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
:lol: wel toepasselijk als je nog drie jaar middelbare school voor de boeg hebt
-
To the dutch people
Ik ga samen met mijn vader in de auto. Ik vraag me af hoe laat we daar eigenlijk moeten zijn om een beetje goede plaatsen te bemachtigen. :stunned:
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
:sick:
- Choco club
- To the dutch people
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Inderdaad :)
-
To the dutch people
Nee, hij woont nu in Amsterdam
-
To the dutch people
Yeah, you're piano teacher must be the mother of Bas ;)
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Ik denk dat ik iets wetenschappelijks ga doen :smug:
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Studeren, maar ik weet nog niet wat :sick:
-
To the dutch people
Ja! Dat is hem!
-
The new setlist...
You like A Whisper? :stunned:
-
Still #1!
Still number one in The Netherlands :D
- Choco club
-
Choco club
Chocolate and strawberry... :sick:
- Megazord Members Only
-
Choco club
Oh Ren you know me so well.. of course I'll join! :blush: I loooove chocolate.. mmmm So, what's everyone's fav chocolate? Mine is the white Toblerone with honey and nougat.. mmm and icecream.. the Ben&Jerry's Chunky Monkeeey *drools grannylike* and Leonidas chocolates and - of course - homemade chocolate cake! (with whipped cream, strawberries and chocolate sauce..) Ah I'm getting SO hungry now! :P Leonidas are the best :laugh1: