Everything posted by nniki
-
Post pictures of the gorgeous Chris
Hello Giulia, yes my name is Niki. I'm impressed by you to remember it :)
-
Post pictures of the gorgeous Chris
haha, yeah me too! :D How's everone doing today? :)
-
Post pictures of the gorgeous Chris
OH HAPPY DAY!!! :D :D :D
-
Post pictures of the gorgeous Chris
Keep your fingers crossed that it works this time..
-
Post pictures of the gorgeous Chris
This makes me so frustrated, the images I upload won't show! I don't know what I do wrong..
-
Post pictures of the gorgeous Chris
[/img] How can he be so perfect all the time? I can't get enough of him!!!!!
-
Post pictures of the gorgeous Chris
[/img] So cute
-
22-Aug-2009: Olympic Stadium, Stockholm - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
Nej klart det inte låter dumt, det är ju det som är det självklara. Men ag var på en konsert i helgen och genom att gå utmed sidan och sedan horisonellt mot mitten så kommer jag väldigt nära scenen och väldigt lång fram.. men hoppas du får bra plats hur du än gör =)
-
Post pictures of the gorgeous Chris
Some black and white Chrissy pics.. ^I really, really love that one! :heart:
-
22-Aug-2009: Olympic Stadium, Stockholm - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
Haha ja jag håller med, det är lättare att ta det på svenska =) Hm, jag vet inte riktigt.. det kan ju inte direkt vara någon som går runt och kollar när man väl är inne, tycker man ju :) och det brukar inte vara mycket folk utmed sidorna på innerplanen så om man går utmed dem och sedan försöker trycka sig inåt mitten därifrån så tror jag det är lättare att komma långt fram. istället för att trycka på i mitten.. haha, oj det blev otydligt men hoppas du förstår vad jag menar :)
-
Post pictures of the gorgeous Chris
I can't get enough of this picture!! Hihi, I like that you can see the TOPMAN label inside his shirt :P
-
22-Aug-2009: Olympic Stadium, Stockholm - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
It feels so surreal.. the concert's in 17 days! It's so soon and it's going to be awsome!
-
22-Aug-2009: Olympic Stadium, Stockholm - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
I think it's divided into different sections.. at least there were two sections the last time I saw them in concert.. =)
-
Post pictures of the gorgeous Chris
Everyone seems so kind here =) Thank you for the help, I'll try to get it later because I've got to go now.. :( See you soon :hug:
-
Post pictures of the gorgeous Chris
Thank you everyone! =) I'm a bit behind when it comes to technical stuff :uhoh2: .. so, could anyone please tell me how to insert pictures? I get that I should press the button that says "Insert image" but what should I do then? Hehe. Have a nice day everyone :)
-
Post pictures of the gorgeous Chris
Hello everyone! I just wanted to introduce myself I'm Niki =)