Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hux90

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. hux90 replied to LauCH's topic in International
    Salut et bienvenue! :) C'est Osheaga demain!!! :D
  2. Good morning people! Great show on from the guys last night, but I don't feel like the crowd really stepped up. A few times during the show, Chris started singalongs and such, and sometimes they were followed only by awkward silence :( In any case, it was a great night, the setlist was pretty good (can't say I'm a fan of PoC being played live though).
  3. Aucune chance que ça se réalise, mais Amsterdam :D
  4. hux90 replied to LauCH's topic in International
    Your French is great! :) Thanks so much, most of us are going to at least on of the two shows, I can't wait!
  5. That's great! :) We've also been discussing it a lot in the Quebec thread (international). Can't wait :D
  6. Bonne idée! Faudrait savoir elle est où l'entrée des artistes par exemple :P
  7. Wow that's weird, Charli XCX is playing Osheaga on the 3rd of August too... Oh well, I'd practically never heard of either anyway.
  8. Moi je vais y être le 26, il me reste toujours un billet de libre dans les blancs... :) Si quelqu'un a un billet de trop le 27, j'irais bien aussi! :D
  9. hux90 replied to LauCH's topic in International
    Bonne St-Jean! :D
  10. hux90 replied to LauCH's topic in International
    Ah non.. je commençais a m'en douter par exemple... J'suis pas sûr qu'ils ont pas chargé ma carte de crédit... :inquisitive:
  11. hux90 replied to LauCH's topic in International
    Je vais les appeller bientôt je crois.. Et ouais le son était terrible sur l'ancien tourne-disque à mon père :lol: Mais VLV sonne très bien sur mon nouveau :)
  12. hux90 replied to LauCH's topic in International
    J'ai l'impression qu'on ne recevra jamais nos vinyles de Coldplay :\ Dommage car j'ai eu un tourne-disque pour ma fête :D
  13. hux90 replied to LauCH's topic in International
    Ça fait lontemps qu'on connaît son remplaçant (en fait, sa remplaçante) :) Mais je l'ai entendu en conférence de presse, il disait lui-même qu'il continuerait à être actif, notamment à la table de négo :)
  14. hux90 replied to LauCH's topic in International
    Décourageant. J'ai pas vu la nouvelle encore... mais Bureau-Blouin va continuer de négocier (s'il y a d'autres négociations) et je suis certain qu'il continuera a être médiatisé.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.