A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Sign In
Forgot your password?
no lo digo mi gusta dormir digo que quiero dormir..
you didnt say that you love sleeping, you... sleeping??
you want to?
si quiero dormir pero mi ventana es abierta y hace mucho frio en mi casa
aqui tambien hace frío :P
no podia dormir :/
por qué? :(
thats why, right?
need to learn more languages :stunned:
hace mucho fro en mi habitacion
yeah Jewel you're right
@ Léa just close your window :P
esta cerrada pero es mas tarde ahora
confusing :stunned:
i sait that the windoows was closed but too late closing
*bump* :blush:
moo
yayyyyyyyyyyyyyyy :D
moo: word of the year
naturellement :wink3:
bbs :kiss:
*frozen*
Madonna?
no me... :D
*hands you a blanky and gloves* :D
already have a blanket :D thanx
Okay *takes blanket back* You need the gloves then? :sneaky:
i need to sleep more :D
I've slept quite a lot for once :blush:
Search
Create an account or sign in to comment