Everything posted by playflocold
-
Rate the Coldplay song above you
1oooooooooo/1o ...best song ever! a message
-
Just A WHISPER....
naja 5 stunden gehn doch noch... bin dann mal auf dein neues avi gespannt wenn ich morgen früh on bin.... ....lass dir was besonderes einfallen, ja? also dann guts nächtle :hat:
-
Just A WHISPER....
:laugh3: oh geisterstunde! wird zeit für mich... wie lang machsten du noch?
-
Just A WHISPER....
haha das ist doch klasse! hmmm naja zumindest besser als mein result:
-
Just A WHISPER....
ah dann is ja gut...werd ich nämlich dieses we in angriff nehmen müssen... hmm keine ahnung vll julia? :sick:
-
Just A WHISPER....
hmm ja irgendwie so was... würd nur gern wissen von wem... sach mal wie war das bei dir damals beim führerschein mit dem erste-hilfe-kurs? wie lange ging der, wie viel hat der gekostet?
-
Just A WHISPER....
axo der musikverein also... jaja der zyklus ist schon ein schlimmer zwang, gell? haha des is witzig irgendwer hat mir ein bier oda sowas in mein guestbook gemalt :laugh3:
-
Just A WHISPER....
haha hab deinen post gerade eben auch schon bewertet, aber so viel ich weiß geht nur einer pro tag oda so... warum kommste denn heut eigentlich erst so spät? warst noch gummipunkte sammeln, he?
-
Happy 28th birthday Mr Berryman!
:laugh3: nice pic. see you tomorrow. godnatt. :kiss:
-
The NAME GAME!
i got! so when you r posting in both i will do that too! that's just fair :)
-
Just A WHISPER....
hab ich schon gesehen, danke danke :) die grünen dinger da bekommste wenn irgendwer deinen post als + bewertet...
-
The NAME GAME!
hmm ok hun, got it now.... well i still have to learn swedish to understand all of those things you're talkin' :) that last sentence.... .... .... :love: cutie!
-
Just A WHISPER....
ey ey ich bin auch noch on... was fürn zufall
-
The NAME GAME!
therese i read somewhere on this board you're in love with someone, a boy... real love y'know... ...someone who lives in sweden. so i've missunderstood something? :laugh3:
-
What are you listening to RIGHT NOW?
dunno how it's called in england but here in germany we say "liebeskummer" but give me a try... ...love-grief?
-
The NAME GAME!
awww hunbun i would like to, believe :) so he's at the same school like you?
-
Rate the Coldplay song above you
7 what if
-
What are you listening to RIGHT NOW?
imogen heap - hide and seek i think it's the right song for you therese (in that situation)
-
The NAME GAME!
y? dunno... so you're in love with a boy and didn't tell me anything? describe him... ...for my therese just the best :smug:
-
Rate the Coldplay song above you
9/1o x&y
-
Post pictures of the gorgeous Chris
yeah kellgell sounds freaky... so from now on kellgell :laugh3:
-
The NAME GAME!
s? sry! yeah she looks very cool! won't they return to sweden? radiohead
-
Rate the Coldplay song above you
2o/1o moses
-
The NAME GAME!
awww a sweden band? Eels
-
The NAME GAME!
noreolatirov :shocked2: