-
Finnish Fans
No Muse nyt on semmonen mitä ihmiset tuntuu joko rakastavan tai vihaavan :D mä en niiden viimisimmistä jutuista nyt niin välitä mutta vanhemmat levyt on upeita. Ja livenä ne nyt on jotain täydellisyyttä mulle. Mua jotenkin harmittaa etten löytäny niitä sillon kun ne oli parhaimmillaan joskus vuosia sitten mutta on mulla vielä toiveet korkeella et seuraava levy olis vähän parempi kun viimisin :P Onhan se Wembley ihan jees juu :D Mä oon menossa molemmille WL:n keikoille, sekä Treelle että Hesaan :) ostin liput paniikissa jo heti kun ne tuli myyntiin ja vielä niitä siellä näkyy olevan :D mä jotenkin luulin että ne olis ollu suositumpia Suomessa. Ja maanantaina niiltä tulee se uus levy, odotan kovasti!
-
Finnish Fans
No sanotaan että viime vuodet mun sydäntä on lähinnä ollu Muse - mut löytää varmimmin museboardilta nykyään :D siellä on tosi paljon suomalaisiakin ja hyviä kavereita tullu monista ja välillä nähdään ihan livenäkin :) Sitten mitä noita nyt on, Foo Fighters, Biffy Clyro nyt ehkä kovimmat kakkoset tällä hetkellä! White Lies joiden keikoille meen tossa huhtikuussa. Hmm... Them Crooked Vultures, Queens of the Stone Age, Marmaduke Duke... noita on viime aikoina tullu kuunneltua ihan kiitettävästi. Mutta ei Musen voittanutta, käytiin porukalla syyskuussa ihan Lontoossa asti niiden keikoilla Wembleyllä :lol: Tossa joku aika sitten kuuntelin AROBTTH:a ja kyllä mä vielä Coldplayn biisien sanat muistan kohtuullisesti ulkoo vaikken oo muutamaan vuoteen kuunnellukaan :lol: kyllä tää tästä, heh. Kyllä mä ihan mielenkiinnolla odotan että minkälainen seuraava levy on, ja ennenkaikkea että tuleeko ne ens kiertueella jo suomeen! Kyllä sitä tarvii sitten ihan jo nostalgiasyistä mennä keikalle.
-
Finnish Fans
Mä en muista ihan tarkasti miten se meni :thinking: en oo varma puhutaanko samasta haastattelusta. Mut niin, kyllä ne vois joo tulla tännekin päin niin ehkä mäkin voisin elvyttää mun fanituksen... viime vuodet tullu muita bändejä fanitettua, semmosia jotka viitsii täälläkin päin maailmaa käydä :P
-
Finnish Fans
Tuntuu toivottomalta juu... muistan että olikohan se nyt Will vai kuka joka sano joskus vuonna nakki ja makkara (2005 ehkä tai jotain sinne päin) että ne tahtois kiertää semmosia maita missä ne ei oo ikinä käyny ja muistaakseni vielä erikseen mainitsi mm. Suomen... mutta eipä oo näkyny :inquisitive: sitten loppujen lopuks mä vähän ehkä katkeroiduin asiasta ja päätin että ne vihaa Suomea :P
-
Finnish Fans
Jaaa ei täällä taida kukaan muukaan pyöriä :D
-
Finnish Fans
En muistanu että tämmönenkin paikka on olemassa :D hehheh. Hyvää uutta vuotta vaan!
-
Finnish Fans
:stunned: Holy cow, haven't been here in ages! And it seems like noone else hasn't been either so I'll just back off...
-
Finnish Fans
No, just wanted to set the record straight :), after all this IS the Finnish thread :smug:
-
Finnish Fans
Romford does ring a bell, I think.. Essex centainly does. Haven't been there though. Finnish :smug: :P
-
Finnish Fans
Yeah, that's it! Geez, can't believe you've been in Porvoo :D it's a beautiful town though, I love the old part of it especially in the summer. My home "town" is not a town, it's a village actually.. it's called Iittala. Quite a boring place actually. In Finland it's famous for its glass factory but I don't know how known it's internationally :P the Japanese seem to know it surprisingly often :D :cool: Whereabouts from England are you?
-
Finnish Fans
Cheers :P no, I'm not from Helsinki, I'm from a small village about 120 kilometers north of Helsinki. I'm studying in Porvoo, though, and it's on the south coast, about 50 kilometers east of Helsinki. Haha :rolleyes: I hear that a LOT
-
Finnish Fans
I was studying in the Lincoln uni for one year, it's part of my double degree studies... it means that if everything goes well i will also get a british degree when i graduate from my Finnish home uni next summer. Yeah the reindeer were the main reason why I came back but I also have to finish my studies here in Finland so that played a minor part in it too :P
-
Finnish Fans
I'm from Finland actually, just lived in UK for a while. I should change that back to Finland now because I came back to Finland last week... but couldn't be bothered, I like UK much more than the old boring Finland :D
-
Finnish Fans
Hi! You're from Canada? Where on earth have you learned Finnish? :D Vähänkö ihanaa, ostin tänään liput Musen Helsingin-keikalle joka on syksyllä :D oon ehkä maailman onnellisin tällä hetkellä!
-
Finnish Fans
Oi, Dublin on aivan ihana paikka, mä tykkään myös. Ollaan menossa sinne parin viikon päästä muutaman kaverin kanssa, ollaan Dublinissa siis vaan pari yötä ja sitten mennään junalla tai bussilla Belfastiin ja ollaan siellä myös pari yötä. Meidän piti alunperin vuokrata Dublinista auto ja ajella johonkin maaseudulle ja ajaa sitten Belfastiin mutta se osoittautui tosi kalliiksi niin se nyt ei sitten toteudu. Meillä oli kuitenkin lentoliput jo ostettuna niin päätettiin kuitenkin tehdä tommonen kaupunkireissu. Täältä saa niin ihanan halpoja lentolippujakin, kaikkine veroineen meno Nottingham-Dublin £5 ja paluu Belfast-Nottingham saman verran :P Mutta joskus mä vielä menen katsastamaan Irlannin maaseutuakin! Siellä on vaan kuulemma aika huono julkisen liikenteen verkosto, joka paikkaan melkein pitää aina matkustaa Dublinin kautta. Joo tää on semmonen pikkukaupunki, Lincoln nimeltään. Englannin itäosassa (East Midlands), Lontoosta suoraan pohjoseen jotain ehkä parisataa kilometriä. Ihan kiva paikka, ainut huono puoli oikeastaan että tää kaupunki on täynnä opiskelijoita tuon yliopiston takia. Välillä olis kiva esim. baarissa nähdä jotain muutakin kuin tuota opiskelijameininkiä...
Weneverchange
Members
-
Joined
-
Last visited