Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Weneverchange

Members
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Weneverchange

  1. No Muse nyt on semmonen mitä ihmiset tuntuu joko rakastavan tai vihaavan :D mä en niiden viimisimmistä jutuista nyt niin välitä mutta vanhemmat levyt on upeita. Ja livenä ne nyt on jotain täydellisyyttä mulle. Mua jotenkin harmittaa etten löytäny niitä sillon kun ne oli parhaimmillaan joskus vuosia sitten mutta on mulla vielä toiveet korkeella et seuraava levy olis vähän parempi kun viimisin :P Onhan se Wembley ihan jees juu :D Mä oon menossa molemmille WL:n keikoille, sekä Treelle että Hesaan :) ostin liput paniikissa jo heti kun ne tuli myyntiin ja vielä niitä siellä näkyy olevan :D mä jotenkin luulin että ne olis ollu suositumpia Suomessa. Ja maanantaina niiltä tulee se uus levy, odotan kovasti!
  2. No sanotaan että viime vuodet mun sydäntä on lähinnä ollu Muse - mut löytää varmimmin museboardilta nykyään :D siellä on tosi paljon suomalaisiakin ja hyviä kavereita tullu monista ja välillä nähdään ihan livenäkin :) Sitten mitä noita nyt on, Foo Fighters, Biffy Clyro nyt ehkä kovimmat kakkoset tällä hetkellä! White Lies joiden keikoille meen tossa huhtikuussa. Hmm... Them Crooked Vultures, Queens of the Stone Age, Marmaduke Duke... noita on viime aikoina tullu kuunneltua ihan kiitettävästi. Mutta ei Musen voittanutta, käytiin porukalla syyskuussa ihan Lontoossa asti niiden keikoilla Wembleyllä :lol: Tossa joku aika sitten kuuntelin AROBTTH:a ja kyllä mä vielä Coldplayn biisien sanat muistan kohtuullisesti ulkoo vaikken oo muutamaan vuoteen kuunnellukaan :lol: kyllä tää tästä, heh. Kyllä mä ihan mielenkiinnolla odotan että minkälainen seuraava levy on, ja ennenkaikkea että tuleeko ne ens kiertueella jo suomeen! Kyllä sitä tarvii sitten ihan jo nostalgiasyistä mennä keikalle.
  3. Mä en muista ihan tarkasti miten se meni :thinking: en oo varma puhutaanko samasta haastattelusta. Mut niin, kyllä ne vois joo tulla tännekin päin niin ehkä mäkin voisin elvyttää mun fanituksen... viime vuodet tullu muita bändejä fanitettua, semmosia jotka viitsii täälläkin päin maailmaa käydä :P
  4. Tuntuu toivottomalta juu... muistan että olikohan se nyt Will vai kuka joka sano joskus vuonna nakki ja makkara (2005 ehkä tai jotain sinne päin) että ne tahtois kiertää semmosia maita missä ne ei oo ikinä käyny ja muistaakseni vielä erikseen mainitsi mm. Suomen... mutta eipä oo näkyny :inquisitive: sitten loppujen lopuks mä vähän ehkä katkeroiduin asiasta ja päätin että ne vihaa Suomea :P
  5. Jaaa ei täällä taida kukaan muukaan pyöriä :D
  6. En muistanu että tämmönenkin paikka on olemassa :D hehheh. Hyvää uutta vuotta vaan!
  7. :stunned: Holy cow, haven't been here in ages! And it seems like noone else hasn't been either so I'll just back off...
  8. No, just wanted to set the record straight :), after all this IS the Finnish thread :smug:
  9. Romford does ring a bell, I think.. Essex centainly does. Haven't been there though. Finnish :smug: :P
  10. Yeah, that's it! Geez, can't believe you've been in Porvoo :D it's a beautiful town though, I love the old part of it especially in the summer. My home "town" is not a town, it's a village actually.. it's called Iittala. Quite a boring place actually. In Finland it's famous for its glass factory but I don't know how known it's internationally :P the Japanese seem to know it surprisingly often :D :cool: Whereabouts from England are you?
  11. Cheers :P no, I'm not from Helsinki, I'm from a small village about 120 kilometers north of Helsinki. I'm studying in Porvoo, though, and it's on the south coast, about 50 kilometers east of Helsinki. Haha :rolleyes: I hear that a LOT
  12. I was studying in the Lincoln uni for one year, it's part of my double degree studies... it means that if everything goes well i will also get a british degree when i graduate from my Finnish home uni next summer. Yeah the reindeer were the main reason why I came back but I also have to finish my studies here in Finland so that played a minor part in it too :P
  13. I'm from Finland actually, just lived in UK for a while. I should change that back to Finland now because I came back to Finland last week... but couldn't be bothered, I like UK much more than the old boring Finland :D
  14. Hi! You're from Canada? Where on earth have you learned Finnish? :D Vähänkö ihanaa, ostin tänään liput Musen Helsingin-keikalle joka on syksyllä :D oon ehkä maailman onnellisin tällä hetkellä!
  15. Oi, Dublin on aivan ihana paikka, mä tykkään myös. Ollaan menossa sinne parin viikon päästä muutaman kaverin kanssa, ollaan Dublinissa siis vaan pari yötä ja sitten mennään junalla tai bussilla Belfastiin ja ollaan siellä myös pari yötä. Meidän piti alunperin vuokrata Dublinista auto ja ajella johonkin maaseudulle ja ajaa sitten Belfastiin mutta se osoittautui tosi kalliiksi niin se nyt ei sitten toteudu. Meillä oli kuitenkin lentoliput jo ostettuna niin päätettiin kuitenkin tehdä tommonen kaupunkireissu. Täältä saa niin ihanan halpoja lentolippujakin, kaikkine veroineen meno Nottingham-Dublin £5 ja paluu Belfast-Nottingham saman verran :P Mutta joskus mä vielä menen katsastamaan Irlannin maaseutuakin! Siellä on vaan kuulemma aika huono julkisen liikenteen verkosto, joka paikkaan melkein pitää aina matkustaa Dublinin kautta. Joo tää on semmonen pikkukaupunki, Lincoln nimeltään. Englannin itäosassa (East Midlands), Lontoosta suoraan pohjoseen jotain ehkä parisataa kilometriä. Ihan kiva paikka, ainut huono puoli oikeastaan että tää kaupunki on täynnä opiskelijoita tuon yliopiston takia. Välillä olis kiva esim. baarissa nähdä jotain muutakin kuin tuota opiskelijameininkiä...
  16. Onhan se kiva kun voi kulkea jo t-paidallakin :) tuolla taitaa nytkin olla yli 15 astetta lämmintä ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Oon alkanut käymään lenkillä nyt useammin kun on niin ihanat ilmat, tuossa lähellä on semmoinen tosi iso puisto jossa saa kuljeskella vapaasti, pelata vaikka futista tai lennättää leijaa tai ottaa aurinkoa, siellä laiduntaa hevosia (mikä on mulle ihan henkireikä täällä, käyn niitä usein rapsuttelemassa kun kaipaan niin kovasti suomeen tallille). Siellä mä käyn aina lenkillä ja välillä istuskelen ruohikolla ja nautin auringosta :) En oikeastaan niin paljoa välitä terasseista ym. mieluummin nautin kesästä luonnon helmassa ja tuo puisto nyt on täällä kaupungissa lähimpänä luontoa. Kaikki luonnon tuoksut on niin ihania keväällä ja kesällä, ruoho, puut ja kukkaset... Nyt kun vietin täällä talven niin oon yhä vakuuttuneempi siitä että haluan asua jossain missä talvet on leutoja tai lämpimiä. Täällähän ei juuri lunta sada, mä vihaan sitä loskaa mikä siitä aina seuraa. Lumi on ihan ok, kunhan se on puhdasta ja "kuivaa", mutta ainakin etelä-suomessahan sen aina tietää että se ei semmosena ikinä kauaa pysy... Äh, mitä mä jaarittelen täällä, taidan painua lenkille just nyt :D
  17. Teretulemast vaan, ja kaikille muillekin uusille!! Mun ei varmaan tule ikinä selitettyä suomeksi kellekään englantia puhuvalle, paitsi kettuilumielessä, täällä englannissa asuessa suomesta on tullut oikein loistava "salakieli", toiselle voi laukoa vaikka mitä suomeksi eikä se kuitenkaan ymmärrä :D. Paitsi mun ulkomaalaiset kaverit on alkaneet oppia suomea jonkun verran kun tässä kylässä meitä suomalaisia kuitenkin on tosi paljon, tietty ne erottaa lauseista kaikki kirosanat ja sieltä täältä muitakin suomenkielen sanoja. Enemmän mä mietin joskus sitä että onko joillekin suomalaisille kavereille tullu suu vaahdossa (esim. ystävämme alkoholin vaikutuksen alaisena) selitettyä jotain englanniksi :D mutta eihän se tietty haittaa... Oih, mä en kestä kun Provinssiin ja Ruisrockiin ym. on tulossa niiiin paljon hyviä esiintyjiä mutkun rahatilanne on mitä on :\ ärsyttää... Mulla siis tosiaan enää reilu kuukausi enkkuaikaa jäljellä, vetää kyllä haikeaksi! Toisaalta mulla on ihan hirmuinen ikävä Suomeen tallille, mutta oonkin sanonu kavereille et voisin jäädä tänne Englantiin jos vaan voisin jotenkin siirtää sen tallin Suomesta tänne... Täällä Englannissa on muuten ihan kesä, ens viikoks on jo luvattu jotain 20 astetta lämmintä ja täällä on muutenkin ollut jo monta viikkoa terassit auki. Kuulin että Suomessa on satanu vielä luntakin jne..
  18. Jep, mä oon täällä nyt semmosessa vaihdon tapasessa :) teen sellasta kaksoistutkintoa nääs, että saan sit joskus (ens vuonna toivottavasti :D) sekä suomalaisen amk-tutkinnon että enkkulaisen yliopistotutkinnon... Juu kyllä täällä kelpaa olla, toivottavasti ei tulevaisuudessakaan tarvi liikaa Suomessa märehtiä :D
  19. Rainy day somehow reminds me of The Soundtrack of our Lives :P
  20. Ja Radioheadista puhumisessahan ei oo mitään väärää :D go on! Kiitoksia :) Ilmeisesti mulla on nykyään liikaa vapaa-aikaa kun huomaan surffailevani miljoonilla eri sivuilla nykyään :P
  21. Helou! Tein paluun, jotkut ehkä muistaa mut tän ketjun alkuajoilta... jotenkin vaan löysin tämän sivun uudestaan, kun en ole piitkiin aikoihin täällä pyörinyt. Ihan vaan tulin sanomaan moi niille jotka mut muistaa, ja tietty myös uusille :)
  22. Mä en tajua kuinka sä pystyit kieltäytymään.. mullakin on seuraavana päivänä kaks tenttiä :D mut kyllä toi nyt tenttiin lukemiset voittaa mennen tullen :D:D
  23. Sain muuten liput Musen keikalle!!! *villejä tuuletuksia*
  24. No huhhuh muistin just ja just et tällänenkin foorumi oli olemassa :D viimeks joskus kevään puolella on tullu täällä pyörittyä. Eikä täällä näköjään kovin vilkasta oo ollut... Mites teidän kesät meni? Mulla meni koko kolme kuukautta Itävallassa duunissa. Kaipuu on sinne, en olis halunnu Suomeen enää tulla mut kai tää koulu pitää hoitaa kuitenkin kunnialla. Jos menis vaikka Saksaan vaihtoon vuoden päästä tjtn. tulis ainakin vaihtelua. Mä en oikein tunne itseeni kotoiseks Suomessa vaikka en oo paljoo matkusteltuakaan. Onneks parin kuukauden sisällä olis tulossa ainakin yks Dubain reissu ja ehkä vielä joku toinenkin vähän pienemmän budjetin reissu. Tosta Coldplaystä sen verran että kyllä voin kutsua itseäni vielä faniksi, todellakin, vaikka X&Y:sta oonkin samaa mieltä teidän kanssa. Parachutesilla tosi hyviä biisejä, AROBTTH:llä myös huippuja, suosikkeja mm. AROBTTH, Amsterdam yms. Toiveet ja odotukset on korkealla seuraavan levyn suhteen. Ja kyllä mut varmasti näkee sit keikalla heilumassa jos ne joskus tänne eksyy. Viime aikoina on tullut kuunneltua vähemmän Coldplaytä jos ollenkaan, mutta nyt just rupesin soittamaan vanhoja biisejä ja "muistot" nousi pintaan. Mä melkein toivon ettei neljännestä levystä tule mitään hittikamaa, vaikka taitaa olla turha toivo... ihan ylisoitettua musaa muutenkin. Hemmetti kun radiokanavien pitää pilata hyvätkin biisit ylisoitolla. Joo. Että semmosta.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.