Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Romy_arg

Members
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Romy_arg

  1. Today it's the first Codlplay concert in Argentina... And I won't be there... I feel very sad, dessapointed, depress... a lot of bad feelings.:\ :( so for today It would be ok.. fix you swallowed in the sea.. we never change.. COLDPLAY: SORRY I'M NOT THERE... :(
  2. ^^ The official radio is called "LA CIEN" and the dial is 99.9 ..the page of the radio is www.la100.com.ar I'm from Argentina..but sadly my parents don't let me go to Coldplay concert..(little bastards I hate them for this..!!:veryangry2: I would never forgive this to them...It's the first time of Coldplay in Argentina..i NEED to be there but i'm not) and this radio give free tickets and "meets and greets" for the audience... if you call when a Coldplay song is playing I tried to win them.. But i Couldn't..because I'm not from Bs As either (the capital city in Argentina) I'm from another province... so.. the "privilege" calls...were for the people who lives in BS AS.... anyway.... me and my bad luck... I hope that tonight, the first Coldplay concert in Argentina, we can hear it on the radio... I JUST WANT TO HEAR CHRIS' VOICE... AND JONNY'S GUY'S AND WILL'S INSTRUMENTS!!!! Well see you!
  3. OMG....Gwynie's and Chris' children are so perfect!!! Iwant children like them some day.. Of course..I have to marry Chris...so my children will have his eyes..I love his eyes.. I want to know! Some people say that Gwyneth is in LA and other people say that she is here (Argentina). and that she has just arrived yesterday with Apple and Moses.... what of all the stories it's true?? LET ME KNOW PLEASE! BYE
  4. okey okey jajajajaja flor...lo puse ..nose porque pero lo puse jajajaja bue me kede habalndo sola una vez mas... LLAMADO A LA SOLIDARIDAD!!! KIERO AUTOGRAFO DE ALGUN COLDPLAY!!!! por favorrrrrrrrr se los pido !!!! veanlo como un llamado a la solidaridad de una fan desesperada!! por favorrrrrrrr gracias!!!
  5. roreta....:\ van avanzando los sobrenombres hacia mi persona jajajajaja!!!! adios flor*
  6. ahhhhhhhhhhhhh me meuro por algo de ellos enserio chicos.... AL Q ESTE LEYENDO ESTO POR FAVOR...!!!! SE LO PIDO KIERO UN AUTOGRAFO ORIGINAL DE ELLOS!!!!! POR FAVOR SEAN SOLIDARIOS CON UNA ENTERRIANA DEMASIADO FANATICA Q NO PUDO LLEGAR HASTA BS AS!!!!!!
  7. BUUUEEEEEEEEE ME KEDE RE SOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA ADIOS CHICAS DUERMAN BIEN!! POR FAVOR FLOR* TRATA DE CONSEGUIRME UN AUTOGRAFO KERES!?
  8. jajajajajajaj bueeeeeee estaba tratando de averiguar si venia Gwynie con los nenes o no.. y en el blog decia q si.. jaja la dire me la paso una amiga q odia mucho a Gwyneth jejejejej
  9. awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww yo kiero un autografo de ellos... por favor el q sea q me lo consiga le voy a estar eternamente agradecida!!!!
  10. Gwyneth??? pero si en Codlplaying pusieron la noticia de q esta en bs as con los dos nenes.... lo lei en un blog de bebes de celebridades (?) (OMG que mundo generoso :P)
  11. che alguien media pila Y CONSIGAME UN AUTOGRAFO PLEASE!!!!!! PORFIS ESE AUTOGRAFO ES LO UNICO Q TENGO... POR FAVOR!! PLEASE.... :\ :(
  12. q tierrrrrrrrrrrrno jonny boy..es un caramelo.!!!!!! jaja no la han visto a Gwynie!?
  13. hollaaaaaaaaaa quien esta!!!??? q hicieron de lindo hoy!
  14. I've told you MANU!!!!! STAY OUT OF MY WAY!!!! :) :D I ASK FOR THE AUTOGRAPHS FIRST TO ARGENTINIAN Guys HERE IN THE FORUM!!!! IF YOU HAVE A AUTOGRAPH BETTER OR BEFORE THAN ME I SWERVE I'LL TRAVEL TO TUCUMAN AND KILL YOU ;) OK!!! BY THE WAY.... JEJE WHAT'S UP MANU :P
  15. jajaja coo andas Manu!!! jaja yo kiero q chris me abraze tmb!! alguien q lo traiga para entre rios!!!!!!!!!! jajajajaja che como es tu mail mANU?
  16. jejejej como me conocen en este thread... CHUEKO... TE JURO Q SI TE VEO ALGUNA VEZ TE MATO.. Y OLVIDATE DE LAS TRADUCCIONES AHORA TRADUZCO YO NOMAS!!! JAJAJAJ RE MALA RENCOROSA LA MINA!!! CHE ENSERIO!!! NADIE LE TOCO EL CULO!!!! JAJA RE ZARPADAS/OS!!!!
  17. SE LO LLEVO CHRIS!!! NAAAAAA LO RECUPERAS GISE!!!!! BOLUDA!! ENSERIO! ME MUERO!!!! ojito cn la foto ocn mi novio jajajaja bah! nuestro no Gise?? jajaja
  18. es verdad es todo un colo Will jajajajajaja!!!!! na ese marcador vale ORO MILLONES!! TIENE BABA DE WILL JAJAJAJAJA
  19. jajaja que culo gurisas!!!!! y gurises!!! jaja no me olvido de uds! :P
  20. hola!!! volvi!! fui al videcñub y alquile memorias de una geisha y la nueva cenicienta :\ (what! ) me derrito es un caramelo Will!!!!!! con la mujer y AVA no???
  21. chrisssss q copado guy no salio!!! jaja me imagine q iban a dormir todo el dia... jeje mañana llega Gwyneth!!!! con los hijos!!!! jajaa seguro van a andar los medios atras!!!! jaja le dieron los havanas!!!! guachas!!! la proxima vez se los dan a chris jejejejee!!!!!
  22. NAAAAAA DEE!!!! ME MUERO ES WILL TEDDY BEAR CHAMPION BOLUDA!!!!!!!! ES WILLLLLLLLLLL NO SLAIO EL RESTO DE LA BANDA????
  23. DEE !! Q PASO BOLUDA!!!! LLORA TODO L OQ KIERAS YO VEO LOS VIDEOS DE CHILE Y LLORO OCMO UNA MAGDALENA!!! CONTALE A LA TIA ROMY Q PASO!??
  24. juliiiiiiiiiiii te veo conectada pillina!!!!1 no estas estudiando... jajajajjaa
  25. uhhh te fuiste mala!!!! jaja juli tampoco esta.. me abandonaron..malas jajaja quiero un autografo espero q me consigan uno porfissssssssss

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.