Everything posted by Dark_Sofie
-
Hey all...
First, WELCOME to the board!!! ;) The first question I can't answer but for the second question: Will (the drummer) sings "Death will never conquer me". You can download it from coldplay.com, but this is a version Chris sings. I'll look if I can upload the Will version in the multimedia thread and post the link for the right thread here. EDIT: It was already posted here: http://www.coldplaying.com/forum/showthread.php?t=50275&highlight=Will+Death+will+never+conquer
-
German Fans?
Ach so, die Jacke meintest du. :dizzy: Ich dachte, du meintest irgendeine andere jacke, die er mal getragen hat ;) Bin jetzt auch nach einem laaaaangen tag endlich wieder aus der Schule zurück. :P Muss mir jetzt ersteinmal was zu essen machen. Ach und FALLS Chris mit 33 aufhören will, dann dürftest du darauf hoffen, dass es die Klamotten schon um 2010 rum geben "würde" :smartass: hehe
-
Es un honor.
Welcome to Coldplaying!
-
Hello from Cleveland, OH
Hey, James! Welcome to the board. Have fun, enjoy and you've got to know that it's totally addicting to hang around in this forum! ;)
-
Hey (from Louisiana).
Hey, welcome to the board. Enjoy!
-
German Fans?
Ach, wenns so in der Schule war, dann war es ja ein normaler schultag ;) Welche Jacke von Chris meinst du denn genau? *will nur interesiert tuen um niemanden :chinese: zu beleidigen* zeige mal bitte ein foto mit der Jacke. Ich persöhnlich find die Mütze ja toll! Und das sie grün ist find ich noch besser, da es meine lieblingsfarbe ist. :), Deswegen find ich auch Jonny's Augen super, die nicht nur wegen der Farbe gut aussehen :sneaky:
-
Hello from Utah
Hey dlarsen21! Welcome to Coldplaying. Hope you'll have a great time here. You'll love this forum!
-
Hello from Quebec !
Hey there vanessarrent! Welcome to the board. It's totally addicting! Have fun! :D
-
German Fans?
Tachchen Timm! Wie wars denn in der Schule?
-
Greetings!
Hi Adam, welcome to the board!
-
Hey there Coldplayers!!
Hey, hey coldplay_are_forever! Welcome to the board. It's addicting, isn't it? :sneaky: Enjoy!
-
Good Morning!
Hey there Osaka Sun! Welcome. Enjoy!
-
German Fans?
Keine Ahnung, aber vielleicht klappt das ja wie mit den Postcards from far away!, Guck doch mal, wie das da klappt, dann könntest du den song vielleicht so zu denen schicken. :D Du könntest auch versuchen auf ein Konzert von denen zu gehen, dich heimlich in den Backstage bereich schmuggeln und dann gaaaanz zufällig Chris treffen und dem den Song in die Hand drücken ;) Ich bin übrigens Sofie. Aus welchem Teil von Deutschland kommst du denn? Ich bin aus NRW! Willkommen hier im deutschen thread. Hab dir auch schon willkommen gesagt im bei "New Members" XD. Ach Spaß beiseite. Toll, dass du es hierher gefunden hast und ich finde Coldplay auch einfach KLasse. Und zu dem was du gesagt hast, das es nicht für welche ist, die in die Ecke gehen und sich ritzen. :smartass2: Ganz deiner Meinung. Allerdings ist mir schon passiert, dass wenn ich jemandem sage, dass ich Coldplay höre (nur so gaaaaanz beiläufig. Ich steh dann ungefähr so da :dozey: und innerlich bin ich :guitarist: :drummer:. Diese sachen sind auch noch extremer, wenn ich mit einem rede, der wirklich nur beiläufig darüber spricht, weil er die nu OK findet.) Jedenfalls, was ich sagen wollte ist, dass der andere mir dann gesagt hat: "Coldplay? :sleeping2: Ist das nicht diese komische Gruppe aus England, die so depri musik macht? Die findest du toll?" (:veryangry:) Mich regt soetwas dann natürlich nur geringfügig auf, aber ich versuche immer ruhig zu bleiben! :sneaky: Bin ja ne nette ;)
-
easy coldplay quiz but....
smashing up a car. http://www.mtv.com/news/articles/1474371/20030721/coldplay.jhtml I guess it was the right answer. Well, it was so, but I don't know what in the quiz is the right answer ;)
-
Feel like I need to reintroduce myself
Hey there Carrie. Welcome to the old board. I don't have to say that it's totally addicting, do I? Hope you'll stay here now for a while.
-
easy coldplay quiz but....
Wow, 80%. I wonder what was wrong? They should show the right solution :confused: .
-
Hello - Yellow
Hey Timmy, welcome to the board. :cool: Wie geht's, na? Aus welcher Region kommst du aus Deutschland? Ich bin aus NRW. Hope you'll enjoy your time here at Coldplaying it's totally addicting, I promise!!! :P
-
German Fans?
Mich würd mal interessieren wo es schon überall in Deutschland geschneit hat? Hier in NRW hat es gestern das erste Mal in diesem Jahr geschneit, auch wenn es nur ein bisschen war. Ist schon fast alles wieder geschmolzen. Und ich wollte mal wieder was in diesen Thread schreiben, weil hier schon lange nichts mehr gesagt wurde. ;)
-
hello!
Hey, welcome to the board. You'll love it!
-
Hello from Belgium
Hi Sirhc! Welcome to the board. You'll love it. But it is very: (attention, please!)
-
Helloo-- best night ever.
Hey, welcome to the board. It's addicting!
-
Hi, Im new.
Hey, welcome to the board. You'll love it here! :sneaky:
-
Hello Coldplayers!!!
Hey, welcome to the board. :)
-
The Perv Unit
I know and he's really got to be that flexible for a special person. Who knows what exactly C/J are doing at night :wink3: when they're alone and noone can watch them. Just wanna mention that he'll pull down the pants Jonny's wearing :sneaky: It's not special for them :mellow: cause they're doing it all night.
-
The Perv Unit
Hey, I just read a bit through this thread and I absorbed every little durty thing I read and I like this thread. I have to read it all as soon as possible. I thought it would be the right time to say hello to every perv out there. HELLOOooo! :dance: And now I have a question. I don't know if someone already posted this pic but I'd like to here what you think about it. 'caus I don't really know what exactly Chris is doing there! :confused: Is he doing a "special" gym practice :sneaky: or what should this supposed to be? :inquisitive: