Everything posted by Dark_Sofie
-
German Fans?
Tachchen allerseits! Kleine Geschichte zu erzählen. Ich war gestern aufm Weihnachtskonzert von meiner Freundin (weil ich wusste was für ein lied auf jedenfall gespielt wurde). Es war ganz nett, im Gegensatz zu meiner Schule war es da schon richtig professionel mit der Aufmache. Jedenfalls, als wir ankamen haben wir im Programm gesehen, dass DAS lied als drittletztes drankommen würde. Nur um alle aufzuklären es handelt sich hier um Viva La Vida ;) Der Musikkurs von meiner Freundin hat das gespielt und es war nicht schlecht. Es war auch mit Geige und Violine begleitet, hat sich so ähnlich angehört, wie die version nur mit streichinstrumenten. Die Glocke die beim Refrain von Will eigentlich geschlagen wird war durch ein Glockenspiel ersetzt worden und es gab eine Trommel und eine Pauke, die aber nur während des chorus eingesetzt haben. Allem in allem, war es jedenfalls eine gute Performenz und es hat mir gut gefallen. Hätte anderen Coldplayern bestimmt auch gefallen. Hinterher, als das Lied vorbei war haben auch noch ein paar, die um uns herum saßen, die melodie weiter gesummt. :D
-
Manchester M.E.N 11/12/08 - Video
Hey, that's sad^^, I can imagine how it must be like. First welcome to the board:D Have a look at Coldplay live or multimedia, maybe you'l find anything from the manchester concert.
-
ANother Aussie In the House!!
Welcome Kelsi! You'll have a nice time here, I promise ;)
-
Hola! I'm new here!!!
Yeah it is and it's totally addicting. :sneaky: Welcome!
-
Welcome the Australian.....
Hi Sean, welcome to this place. :sneaky:
-
In Sweden we get warm with..
Hey Frederik. I'll be at Wembles too! It'll be sooo awesome! Oh, and welcome to the forum! :D
-
new since yesterday ...
Hey Lara, nice to meet you!
-
Hello :)
Welcome and have fun at the concert! Yes? you've got to tell us how it was, yeah?
- Why hello!
-
German Fans?
Dann herzlich wilkommen an Bord. Düsseldorf wird bestimmt riesig! :dance:
-
Why hello!
Hey and welcome to the most addicting forum in the world! :D Everyone's nice here. So, tell me, how is it in Alaska? Do you ride with a sleigh to school or work? :P Just joking, sorry. :angel:
-
New fan from Uruguay and invitation !
Hey Juan. Welcome to the board. Nice to meet you!
-
The Weather Thread..
It's wet and cold. :confused: all the time.
-
YES!!!! 3 GIGS IN GERMANY IN 2009!
It happened because of Star Wars :D. My brother and me were fans of it and when we played a game together on the pc, e.g. "Counter Strike", we made a nickname. You know because of Lord Vader or darth vader. My brother was Lord_dl, so I wanted to have a nickname like this and said that I wanna be Dark_Sofie. I still keep this because I like it, but a lot ask me why I have this and if I'm a gothic or so but I'm not and I've never been. :P It just because of Star Wars! ;)
- Hey!
-
Hey, I'm new!
Hi! This place isn't just fun. It's addicting and you'll never get rid of your addiction! ;) :sneaky:
-
Hi, Can you please answer a question for me?
Welcome to this totally addicting place! ;)
-
Hello intelligent,good-looking & all around btilliant Coldplay fans !!
Hey joïlita, welcome to the board. Enjoy :thumbsup: !
-
YES!!!! 3 GIGS IN GERMANY IN 2009!
:laugh1: Got the tickets for the Duesseldorf show! Oh, i's so great to imagine that I'll see them twice next year :dance: Squeeeeeeeee!!!! *sorry that's not supposed to be in this thread* :P http://www.coldplaying.com/forum/showthread.php?t=44151 :dance:
-
*SQUEEEEEEEEEEE*!!!
SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :o I got a ticket for Duesseldorf. Wow can't believe that they'll come to Germany again. Two concerts :drunk:!!! Duesseldorf and Wembley!!!!!!!!!!!!!!
-
19-Sep-2009: Wembley Stadium, London - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
I'd an idea but I don't know if someone already said it. Bedsides the logo we could make the flag of our country on the sleeve. It would look great and we still can make a logo on the front or the back of the t-shirt.
-
YES!!!! 3 GIGS IN GERMANY IN 2009!
I'd really like to go to the concert in Duesseldorf. Now I'm waiting until they sell the tickets and I can look after the price but I already have tickets for Wembley and I'm so excited of going there!
-
YES!!!! 3 GIGS IN GERMANY IN 2009!
Mmmh, yeah, who knows when they'll come again. Thank you @LoversInJapan. Maybe it could be my second concert then next year. Oh man, it would be so fucking awesome!
-
YES!!!! 3 GIGS IN GERMANY IN 2009!
It would be so great if I could go to this concert next year. ;) Also Duesseldorf! I'm thinking of the prices. Anyone an idea how much it could be?
-
German Fans?
Oh MAN!!! Ich kanns kaum glauben. SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE- EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Vielleicht kann ich dann nächstes Jahr dann auch noch dahin gehen. OH HOLY SHIT!!!!!!