Everything posted by Space Invader
-
Crests of Daylight/Glacial Fox/Crests, Foaming at the Mouth
HI LAINNANA¿AAAKAKAKAKAAAALIIINAAAA :nice: :hug: How are you doing?
- WAKE UP PEOPLE
-
Crests of Daylight/Glacial Fox/Crests, Foaming at the Mouth
:curtain:
-
I have some news about CM ( mariana )
I'm glad you are ok :nice: nice to meet you.. btw :P
-
Who likes music in Spanish?
la semana que viene esta impelable!!! :dance: dos horas.. :wideeyed:
-
Hello, lets talk about all things that are good.
:heart:
-
Happy birthday Ricardo!
*con voz nasal* CUmpleañoss feliz.. te deseamos a tii cumpleaños Ricardini... cuampleaños felizz :D
-
Who likes music in Spanish?
Estubo buenisimo!!! Pobre Olivia :disappointed:
-
Crests of Daylight/Glacial Fox/Crests, Foaming at the Mouth
Awww nice Stephan :cheesy:
-
¿Y ahora qué piensas?
le agregaron media hora...
-
Who likes music in Spanish?
Buenas noches chicos :nice: cuidense :escaping:
-
A Parachutes 'moment'
:smug: me too
-
Crests of Daylight/Glacial Fox/Crests, Foaming at the Mouth
Thanks for the advice Nick :nice: i guess i have to start working on that
-
Who likes music in Spanish?
A mi me solía gustar smallville... lo deje de ver por una temporada.. y cuando lo empec a ver de nuevo.. no le hallé la ciencia... ahora espero por Fringe... 19 min :wideeyed:
-
¿Y ahora qué piensas?
Chavez que es estupido... ESTUPIDO.. EL PRESIDENTE MISMO cambio el uso horario que le correspondía a Vzla por que le dio su gana... hace como un año :thinking:
-
Crests of Daylight/Glacial Fox/Crests, Foaming at the Mouth
I moving out with a friend... to a place near the college im going... and i dont even know what bus i should take... or cook a decent meal...
-
Who likes music in Spanish?
ese avatar es viejo... ;) FRINGE FRINGE FRINGE en media hora :wideeyed:
-
¿Y ahora qué piensas?
por cierto... que hora es alla? aqui son las 9:24
-
¿Y ahora qué piensas?
Ahy debe haber SIDA... o por lo menos gonorrea :P que perdedera de tiempo... OBVIAMENTE lo hacen por plata...
-
The Anti-Joke Thread
*facepalm* haha
-
The Anti-Joke Thread
es mas gracioso en español... bueno, no... ni tanto...
-
Crests of Daylight/Glacial Fox/Crests, Foaming at the Mouth
What are you studying? Well... not much, that's why i want to start school... I'm a bit scare too.. big changes are coming..
- The Anti-Joke Thread
-
Who likes music in Spanish?
haha :lol: que patética mi participación en este foro... Yo me acuerdo cuando tenías a mario de avatar...
-
¿Y ahora qué piensas?
si.. stan pasando smallville :P