Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kroket

Members
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Kroket

  1. ^thx for posting! Time to get my best French out :)
  2. Oh YAY a photoblog! Can't wait for first updates :D
  3. 5 more days :D :dance: Weather isn't looking good though, rain and 4 degrees :(
  4. I will be there early, but problem is: in Belgium there's never a real queue, so they can't properly tell who got there first. Hopefully the other people that came in later are honest and decent enough to let the right people in. Maybe we could write numbers on our hands are so
  5. Vind ik ook! Jij gaat toch ook naart Sportpaleis he Evelien? En gaat Maggy? Heb haar al effe niemeer gezien online.
  6. haha, we could help you study. We ask the questions, you answer :p
  7. Since there's no concert in Belgium (:() I would totally be tempted to go to this one... But I'll be away on my vacation then. Well at least it's some money saved + a 2 hour drive :p
  8. ^ oh great! Happy you got it too :) Can't believe it's in 9 days already :D
  9. I received mine on Friday. Maybe yours are still on the way, coz you're in France and it takes a few more days?
  10. Oh, just saw that I'm still on the list: Rotterdam Ahoy Kroket - 1 standing You can delete that, I sold the ticket to Timyyy a while ago.
  11. ^I'm pretty sure we all get them, no matter what country. Can't wait to have mine, they look awesome! :D
  12. Ok, heel goed :) Ik ga met de trein moeten komen en ik zie net dat die int weekend maar om de 2 uur rijden :( De eerste trein die rijdt komt in antwerpen aan tegen 9.15 uur, dus tegen 10 uur ben ik zeker wel daar. Nog vroeger moet je normaal niet daar zijn. Vorige keer was het ook weekend en niet zo koud. Ik kwam toen aan tegen 13 uur en toen was er inderdaad amper 10 man. Tegen 9 - 10 uur afpsreken zou nog zeker op tijd moeten zijn. Ik weet natuurlijk niet hoeveel zotten er nog rondlopen die ook vroeg daar gaan zijn :p Ja, mijn ticket hebben ze toen ook niet gescand en mijn rugzak hebben ze niet gecontroleerd :D Was toen als 1 van de eersten binnen. Bij het sportpaleis is het meestal chaos.... ten eerste, ze hebben geen fatsoenlijk 'queue' systeem. Gewoon een hoop mensen, en je kan gemakkelijk ergens tussen wringen en op de eerste rij belanden ook al kom je laat toe... Vind ik echt niet eerlijk. En ten tweede, ze zouden beter dat vak met hekken 's morgens al zetten ipv net na de middag. De mensen die 's morgens toekomen, gaan tegen de deuren zitten. Maar moeten nadien verhuizen naar het vak, verwarrend en soms oneerlijk.
  13. Ja he, die armbandjes zijn zo chic. Leuk aandenken achteraf! Celien, ik ga u nog een smske sturen straks he :) Vanessa, zijn jij en je zus van plan om deze keer ook (redelijk) vroeg daar te zijn? Dan kunnen we misschien samen een uur afspreken als dat goed is. Dan ben ik niet zo eenzaam als de laatste keer dat ik moest wachten aan het Sportpaleis. Als er nog andere mensen zijn die willen afpsreken, let me know! :D
  14. :D Let the countdown begin! :dance:
  15. Celien, ik denk dat de tickets thuis zijn aangekomen :D Ons ma stuurt me net een smske dat ze 2 enveloppen heeft toegekregen vandaag. Ik laat u iets weten als ik ze heb he, dan kunnen we iets afspreken
  16. ^ Yep inderdaad, de formules gewoon super vanbuiten kennen. Het eerste wat ik atlijd deed toen ik test had, direct op mijn blad alle formules opschrijven die ik nodig had. Deed ik ook altijd bij wiskunde, helpt echt! Ik zal een kaarske branden voor jullie :p
  17. Happy birthday!! :dance: :dance:
  18. Denk niet dat er nog plaatsen vrij zijn voor SP. Oh Kasabian is de week ervoor precies, dus niet zo erg dat je niet kan gaan he. Tickets 2 weken geleden besteld en ze zijn al toegekomen. Coldplay duurt al kweet niet hoe lang en is volgende maand al, en we hebben nog steeds die tickets niet...
  19. They are really taking their time sending out the tickets! I can't remember ever having to wait so long. Hopefully we'll get them soon
  20. oei, ik hoop dat jullie het toch goed gaan doen! Op voorhand beginnen leren :( Maar daar was ik op school zelf ook geen goeie in, ik deed altijd alles op de laatste minuut. 42 euro vond ik inderdaad ook niet weinig, maarja niks aan te doen.
  21. Amai het is hier stil :p
  22. My pyjamas when I went away on camp. Obviously only noticed when we were going to bed. Some nice kid brought 2 so I borrowed one. Have you ever had the alarm going off during security check at an airport?

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.