Everything posted by Joyce
- Unrequited love sucks.
-
Interpol
what!?....the singer is Paul honey! :D .....the song with the snow and the woods is C´mere! and yes...you definetely have to d/l both albums! :cool:
-
The "Interpol Fucking Rules" Thread !!
this thread is so funny!... :lol: ...Oh honey keep posting!
-
Interpol
lets wait for Camu and Justine!...we need more options!
-
Area Mexicana
8 horas...no mas!...jajaja... :cool:
-
Area Mexicana
ya se.......un dia de estos alguien lo va a esperar afuerita!...y no precisamente para saludarlo... :curtain: jaja!
-
Interpol
exactly!...you´re rite ZU... can we give them nicknames!? Paul...sexGOd...yummy yummy ñam ñam wanna wanna :P DJ CD...bloody DIVA Daniel... Sam.... *thinking about dan´s and Sam´s!*
-
:ReN:
Manchester...ok...checked!... ;)
-
Interpol
gud girl!...you´re doing great! :cool: I personally think that hair on Daniel fits so gud on him...Paul with tattoos...looks so sexy...Sam is old ...ha...I dunno what to say about him...he´s the bands energy...he´s like neutral...and Dengler is the DIVA! :artist:
-
Area Mexicana
eso eso...se me hace q este wey si tiene...como coraje...asi lo siento...pero nunca le he hecho nada...lo saludo super bien y de repente me sale con cada jalada!...:angry: ...y lo bueno es q la gente lo ha notado y no estoy sola! ya hable con la main manager...pero pues tampoco quiero causar algo...ya te dije q todos son chilangos y yo saldria perdiendo aqui...no les tengo miedo...pero adooooooooooro mi trabajo...y todo lo q puedo lograr con el...asi q calladita me veo mas bonita :/ ...creo q ya se va de ese puesto...y ya no lo voy a tener q ver todos los dias...pero como quiera rezo para q le den el trabajo de su vida y me deje en paz! :cry:
-
:ReN:
now you mention...and thinking about it...yes...I do love England...the accent...people...my kind of guy is sooo english...you know Berryman... :rolleyes: ...London is a great city...hopefully next year I´ll be in Europe!...England is my second target!... :cool:
-
Interpol
australia!...they went there in august I think...did you know it!? shall we pass to lesson 2?
-
Area Mexicana
mm bien ... pero ayer me hicieron una bromita...el q te conte!...estoy aguantando demasiado...otra persona en mi lugar ya hubiera explotado... :(
- Green Day annoys me.
-
Area Mexicana
igual aqui! daaaaaaammit! ya quiero q consigas trabajo Zu!...me preocupas!
-
Interpol
apparently!!! cause in real life...the cutest is Daniel!...so tender... :blush:
-
:ReN:
and Interpol and NewYorkers! ;) ...ha Im obsessed with that city and everything that´s into it! :cool:
-
Interpol
can I study with you!? :P
-
LATINOAMERICA O LOS QUE HABLEN ESPAÑOL!!!
mmmmm haz una manifestación en Caracas...pancartas de colores...X&Y por todos lados...la grabas y la mandas directo a UK! ;) :P
-
:ReN:
oh my gosh...I can´t wait! :smug:
-
Area Mexicana
ZUgar! wassup!?...q haciendo!?
-
:ReN:
yes...dunno exactly when..begin nov begin dec...but Ill be there...wanna see NY Christmas! :cool:
- so .. everything is fucked up :/
-
:ReN:
hey dary! I know...when I come there´s nobody... :( I have felt this board so like different...is full of newbies I dont even know... :/ I miss the oldies!
-
:ReN:
ok ok c ya Reno! oh I forgot Im gonna see The bravery next friday!...Im excited..cause I wanna ask them about NY places!...like where can I found Interpol?...where they go to party!?... :lol:...yeah sure! :P ...maybe they can gimme shelter...I´ll be their fav groupie!.. :wink3: ;)...fearless!