August 3, 200520 yr Less than a hour, and all the tickets were gone for the gig in Oslo, Norway... See you there norwegian fans...
August 3, 200520 yr yeah! this is gonna be great! :) but my ticket is a citting-ticket whit limited view so i will probably sit way up on the side of the arena. But who cares.. well, see you there leeds113 and all the rest of the norwegian coldplay-fans!
August 3, 200520 yr Author I'll promise you'll see me, standing just infront of Chris...hehe. see you soon :smug:
August 4, 200520 yr yeah! this is gonna be great! :) but my ticket is a citting-ticket whit limited view so i will probably sit way up on the side of the arena. But who cares.. well, see you there leeds113 and all the rest of the norwegian coldplay-fans! citting-ticket tahts lame! In norwegian: Hvilke inngang skal dere inn? Kanskje jeg ser dere køen? Og når har dere tengt å begynne å stå i kø? Noen som vet hva som er oppvarmings bandet? :huh: Dette kan være den offesielle tråden til konserten i spektrum! ;)
August 4, 200520 yr Greit det. Jeg har inngang 5 i allefall, ståplass rett foran scenen. Veit ikke når jeg skal stå i kø. Kommer an på om det blir skole på meg den dagen eller ikke.
August 4, 200520 yr Har inngang 5 jeg å! vet du når jeg burde begynne å stå i kø vis jeg vil stå forran?
August 4, 200520 yr Har ikke peiling. Trokke det er nødvendig å stå der så veldig lenge, et par timer kanskje?
August 4, 200520 yr Author jeg har inngang 10.. er det dårlig?? når jeg bestillte skrev jeg at jeg skulle ha ståplass rett foran scenen... Vet noen hvor mange ståplasser det er?
August 4, 200520 yr er det noen som vet hva kapasiteten i spektrum er denne kvelden? full kapasitet er 9700. Mener uansett at de kunne solgt ut to spektrumer :) ja, helvete, jeg endte opp med en sitteplass med "begrenset utsikt". Ikke fet.. Ryktet sier at richard ashcroft skal varme opp på flere av konsertene i oktober/november, så da er det bare å håpe at han kommer til oslo også! Regner med de fleste har hørt coldplay/ashcroft sin versjon av bitter sweet symphony under live 8 konserten? fantastisk....
August 4, 200520 yr Author jeg fikk ikke sitt coldplay på live 8... :angry: Jeg mistet tålmodigheten til å se på da Björk inntok scenen i japan... D blir så herlig med coldplay..... har dere vært på coldplay konsert før???
August 4, 200520 yr Mistet tolmodigheten? De var jo en av de første artistene, rett etter U2 og Paul McCartney. :P
August 4, 200520 yr Author men da björk kom, jeg takler ikke musikken hennes... men har fått lastet ned fix you derifra, da, men det er ikke det samme...
August 4, 200520 yr Author Forresten noen som vet hvilke sanger coldplay kommer til å spille i spektrum?
August 4, 200520 yr Jeg har vært på metallica og maiden konsert i spektrum, og på maiden konserten slapp de inn mye mer enn på matallica... Men hvor mange de slipper inn på coldplay vet jeg ikke... Tror ikke inngang 10 er dårligere en inngang 5... Leeds113: Her har du alle 3 sangene de spilte på live8! :) http://music.aol.com/search/avresults.adp?query=coldplay Fikk heller ikke sett coldplay på live8 jeg heller (satt i bil kø).
September 26, 200520 yr Author Okei, men det driter jeg en lang i :lol: Jeg gleder meg noe sykt nå.....!!!!! :)
Create an account or sign in to comment