Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Stockholm - 7 Nov


SlowMeDown

Recommended Posts

Which one, the clips or the recording!?.....I had never recorded video footage before on my cellphone and didnt knew how the sound would come out. But you cant seperate the lyrics from the noise. thats i thing for sure. But the five clips is seeable anyway... :wink3:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ladda upp all audio-upptagningar ni har. Bättre med dålig kvalité än inget material alls. Behöver ni teknisk hjälp så är jag övertygad om att någon kan hjälpa till

 

Well, upload all audio recordings you have. Bad quality on the sound is better than no recordings at all. If you need technical support Im convinced someone around here can help you.

Link to comment
Share on other sites

hej alla :)

är nu här ..

åhh vad man hade längtat till globen!

och det var lungt den bästa konserten jag någonsin varit på.

dom är ju helt underbara ..

en lite nfråga bara

såg att det var någon som hade några video upplagda på rapidshare.de

jag fattar verkligen inte hur man gör !?

skulle vara jätteglad om någon kunde förklara :)

Link to comment
Share on other sites

Kommer nån ihåg hur Chris ändrade lyrics i Politik, han brukar göra det på varje konsert men jag kommer inte ihåg vad han sjöng i Stockholm...? Och kan någon vänligen skriva det som Chris sade på konserten, quotes och sådant? Jag kommer nästan ingenting ihåg, jag bara sjöng med och njöt av konserten... :D

 

Ursäkta min svenska... :embarrased:

Link to comment
Share on other sites

svenskan din är alldeles utm'ärkt :D

ehm, jag blev lite besviken över att han inte ändrade nån låttext :/ inte ens i politik, väntade mig verkligen det...

 

men han sa ju att vi var dom bästa allsångarna hittils, tillsammans nmed Texas, fast att dom bara sjöng för att glömma om bush. :)

 

sen sa han väl lite andra saker mellan låtarna men jag kommer inte ihåg allt.

 

men det var riktigt roligt det där han gjord ei yellow. det sista "yooooooooooouuuuuu...paus....ouououououou...paus...... DO!"

det va skitkul :D

Link to comment
Share on other sites

svenskan din är alldeles utm'ärkt :D

ehm, jag blev lite besviken över att han inte ändrade nån låttext :/ inte ens i politik, väntade mig verkligen det...

 

men han sa ju att vi var dom bästa allsångarna hittils, tillsammans nmed Texas, fast att dom bara sjöng för att glömma om bush. :)

 

sen sa han väl lite andra saker mellan låtarna men jag kommer inte ihåg allt.

 

men det var riktigt roligt det där han gjord ei yellow. det sista "yooooooooooouuuuuu...paus....ouououououou...paus...... DO!"

det va skitkul :D

 

Ja det tyckte jag också var helskönt gjort. yoooooooouuuuu, smäller ballong, uuuuuuuuuuuu, smäller ballong, haha.

 

Herregud va mycket goda minnen man har nu efteråt.

Och någon nämnde något om fylla ullevi. Jag ryser bara av tanken. Iofs, jag ryser bara jag tänker coldplay rent allmänt nu. Längtar tillbaka.

Link to comment
Share on other sites

Grym konsert!

 

What was it Chris said when he said something about "this intro is long", what was that about the hair?! Or did I hear something totally different?

 

Correct me if Im wrong, but wasn't it in the beginning of 'Til Kingdom Come which they, if I'm not mistaken, wrote for Johnny Cash originally?

Link to comment
Share on other sites

For all of you who want video and got a p2p-program, I can recomment this torrent.

 

http://thepiratebay.org/details.php?id=3406702

 

The quality isn't the best but it's really nice to see anyways. I'll keep seeding it for as long as I can, and there are a couple more seeding it.

 

Got the shivers when I saw the intro (square one). After spending quite some time watching goldfrapp, who are probably the worst band I've seen opening a concert and the scen workers, it finally happened. coldplay enters. :wink3:

Link to comment
Share on other sites

grym show! kom tillbaka NU!

 

Yeah it really was an amazing show :)

Chris singing was fantastic, and the musical ensemble was great!

 

But i must admit though that the crowd was singing much more in MSG at the 6&7 sep shows ;) (Bigger arena / a larger audience)

 

I want to see more shows :(

 

 

Btw,

record your own shows, there's no guarantee that someone else does.

Link to comment
Share on other sites

ehm, jag blev lite besviken över att han inte ändrade nån låttext :/ inte ens i politik, väntade mig verkligen det...

 

men han sa ju att vi var dom bästa allsångarna hittils, tillsammans nmed Texas, fast att dom bara sjöng för att glömma om bush. :)

 

sen sa han väl lite andra saker mellan låtarna men jag kommer inte ihåg allt.

 

men det var riktigt roligt det där han gjord ei yellow. det sista "yooooooooooouuuuuu...paus....ouououououou...paus...... DO!"

det va skitkul :D

 

Det var synd att han inte ändrade ord...han brukar ju göra det på varje konsert, så varför inte den här gången? jag såg en mikrofon som hängde i taket, kanske spelade de in den här konserten? Så ändrade han inga ord eftersom de spelade allting in? Vad tror ni? :)

 

Det var så roligt när han sade att vi var de bästa allsångarna hittills :lol:

 

Här finns det en rolig recension

http://www.svd.se/dynamiskt/rec_konsert/did_10972238.asp

 

Hade det inte varit för Martins välkänt hälsosamma leverne hade man kunnat tro att han drabbats av en allvarlig sockerchock.
:lol:
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...