May 28, 201016 yr mochten ze anders niet binnen ? de onze slaapt buiten enzo maar die ligt toch ook veel binne te slapen hoor :P
May 28, 201016 yr nee ze mocht voordien ni binnen maar toen pas onze hond hadden was ze wel erg jaloers en ze slaapt vaak boven mijn kamer op zolder of in de winter in het stal bij de koeien
May 28, 201016 yr awesome !!! :awesome: daarjuist zei jen dat je een hond hebt wat voor een ras is het ?
May 28, 201016 yr vind ik ook :) k ben altijd bang geweest van honden Borders waren de enige honden waar ik geen schrik van had :)
May 28, 201016 yr aah nee ik ben daar niet bang van :D ik heb altijd al een hond willen hebben maar we hebben er niet echt de tijd voor (om hen op te voeden) de enige honden dat ik echt niet kan aan zien zijn zulke kleine ... dan kan je nog beter een kat nemen vind ik :uhoh:
May 29, 201016 yr jaaa :dance: Goeimorgen ! Ik ben hier niet veel geweest de laatste week, heb ik wat gemist ?
May 30, 201016 yr hij stond mega lang 2de of 3de maar bij de laatste 5 landen die punten moesten uitreiken kreeg hij bijna niks en daarmee is hij nog 3 plaatsen gezakt :(
June 6, 201016 yr Wow , 't is hier stil nu dat de examens dichterbij komen ! :stunned: De mijne beginnen nog niet deze week :dance: Bijna pagina 100 !!