Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Belgen op Coldplaying?

Featured Replies

• Replies 4.1k
  • Views 206.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

vanaf vandaag weet ik dat hanen al kraaien om 3.30 's ochtends :uhoh: an vogels beginnen te fluiten rong 4.30 :uhoh2:

EN het wordt ligt om 5.30 :laugh3:

ok negeer mij maar ik ben zo simpel als iets :shame: en ik verveel mij

maar ik had gewoon echt geen goesting om te gaan slapen en nu de computer op mijn kamer staat is de verleiding zo groot :bigcry:

:laugh3: nu vind ik het toch nie meer zo grappig :dozey: ik ben stronte moe, en het is hier 's nachts eigenlijk maar saai :uhoh: ik dacht dat er veel Amerikanen enzo zouden zijn maar er waren er maar 5 ofzo :wft: en er was ook geen enkel gesprek aan de gang ...

maar ja :laugh3: ik heb een paar foto's getrokken vanochtend, wil je ze zien ?

je habt ze al gezien in the cakeh thread dus ga ik ze hier niet meer uploaden :P

ja ik vond het maar raar :wtf:

ik dacht altijd dat er veel Amerikanen en zo op deze site waren en dan komen die niet on :wtf:

ik dacht dat ook, en toen ik hier was was het voor hun 9uur 's avonds ofzo dus :dozey:

ja dan is het middag ofzo :P maakt eigenlijk niet veel uit

dus anne had wel gelijk vorige week het is helemaal niet moeilijk om in Breda te geraken

weet ik :P

maar m'n mam komt met mij mee omdat ze vindt dat ik te jong ben om alleen te gaan ;)

maar wacht ik kan met de trein naar Gent waar (als ze me wilt) noémie kan opstappen en vandaar kunnen we naar Antwerpen, waar jij opstapt en dan kunnen we zo naar breda niet ? en ik zou het niet erg vinden als je mam mé gaat hoor :P

ik moe nu wel weg :( we spreken hier later nog wel over :D

en wanneer gaan we dat dan doen?

misschien moetten we dit toch maar in de nederland/belgie thread bespreken hoor ;)

geen idee :lol: maar ik had zo plots het idee :laugh3: tzal de vermoeidheid zijn want dit is eigenlijk precies hetzelfde wat anne zei :facepalm:

hello !

'kben hier 3 dagen niet geweest :stunned:

Wat is er allemaal gebeurt ? :wacko:

:stunned: whip: :whip: :stunned:

wel, ik ben gisteren heel de nacht wakker gebleven en ik was hier dus als een zombie wat simpel aan het doen :shame: en .... vooe de rest niet al te veel , rebecka is vertrokken naar liverpool ...

ja en twas echt saai :( der was niemand leuk online ... kdacht dat da leuker zou zijn maar ja nu weet ik teminste dat ik dat nooit meer ga doen :laugh3:

ik kon vanmorgen ook ni meer slapen

en ik ben erachter gekomen dat onze haan om 4.36 begint te kraaien en om 4.55 heb ik het eerste vogeltje gehoord :wacko:

:laugh3: bij ons starten ze al om 3.30 :wtf: vroege hanen :wacko: