Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja eigenlijk wel, ik luister er al een tijde heel intensief naar (heel de tijd dus) maar ik beh ze nog niet live gezien nee :( mss op hun volgende tour :D

maar het is niet de enige fan waar ik fan van ben er zijn zoveel goeie bands in de wereld .

Link to comment
Share on other sites

woooow

 

van alles eigenlijk, coldplay, radiohead, muse, sigur ross, the beatles (natuurlijk), snow patrol, oasis vind ik ook wel goed (jij duidelijk ook ;)) en ook kleinere bands als florence and the machine (mijn naam komt daarvan), band of skulls, ...

 

er zijn er nog meer maar ik kan er niet opkomen :P

 

en jij ,

Link to comment
Share on other sites

woooow

 

van alles eigenlijk, coldplay, radiohead, muse, sigur ross, the beatles (natuurlijk), snow patrol, oasis vind ik ook wel goed (jij duidelijk ook ;)) en ook kleinere bands als florence and the machine (mijn naam komt daarvan), band of skulls, ...

 

er zijn er nog meer maar ik kan er niet opkomen :P

 

en jij ,

 

er zijn hier véél Radiohead, Muse , Sigur Ross en Beatles fans !

dus je bent hier niet de enige ;)

Oasis daarintegen , 'Coldplayers' haten Oasis in't algemeen :confused:

er zijn hier 25 fans denk ik ...

 

Bands die ik goed vind :

Oasis :rolleyes: ( da's m'n favorite band)

The Beatles, Pearl Jam ,Arctic Monkeys , Mumford & Sons , Kasabian, Nirvana, Red Hot Chili Peppers, The Smiths, Stone roses ,Snow Patrol ,Travis, Stereophonics,The Verve, The La's , Pink Floyd ,Led Zeppelin, Babyshambles, The Libertines ...

dat is het ongeveer denk ik ... mss nog een paar meer die me nu niet binnenschieten :)

Link to comment
Share on other sites

Oh plezant! Waar heb je ze gezien?

Bij mij is het al weer lang geleden dat ik naar een concert ben geweest.

 

Met mij ook alles goed, niet meer werken en genieten van de zon (allez deze namiddag toch, als ik mijn computer afzet en naar buiten ga!)

Link to comment
Share on other sites

Ja, een jaar is zo voorbij.... ik heb er vorige week ook nog aan zitten denken :wacky:

 

Als ik het mij nog goed herinner zenden ze nu donderdag op Canvas een compilatie uit van de hoogtepunten van Werchter 2009.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...