June 6, 201016 yr Ja, het is hier inderdaad stillekes... 'k ben gisteren bijna niet online geweest, met zo een mooi weer moet je niet binnen zitten è ;) Succes iedereen met de examens :)
June 15, 201016 yr hey :) me mij ist goe :D ik ben sinds maandag bezig met examens tot dinsdag en tot nu is het goe :awesome:
June 16, 201016 yr wow, tot dinsdag ? Dan heb je 2 dagen meer deliberaties ? :stunned: Gelukzak ! :p En al veel gepland voor in de vakantie ? :nice:
June 17, 201016 yr Iedereen veel succes met de examens!! Nog even volhouden en dan kan je van een welverdiende vakantie genieten :thumbsup:
June 17, 201016 yr wel het laatste weekend ga ik met de judo naar de Ardenne kajakke :dance: en half juli moet ik op taalkamp :sad: oh en als m'n rapport goed is mag ik naar pukkelpop :awesome:
June 17, 201016 yr :cool: Taalkamp , Engels of Frans ? Pukkelpop !:stunned: woah ... :awesome: Dat ga je Snow Patrol zien ! en Mumford and Sons en The kooks !
June 18, 201016 yr ja ik moet :bigcry: m'n punten zijn ni echt geweldig maar het is adventure-Frans dus ik ga hopelijk wel toffe dingen doen en het is een internationaal kamp dus dat word nog wel plezant denk ;)
June 18, 201016 yr Dat hoort er inderdaad nog leuk uit dan ;) :nice: Pff mijn examen Chemie was zotmoeilijk vandaag :disappointed:
June 18, 201016 yr ja k denk wel dat tof word :) ik had vandaag geschiedenis m'n beste vak eigenlijk :P
June 22, 201016 yr jeeeeeeej :dance: :p En er bijna vanaf van d'examens ? Ik heb er nog 2 :disappointed:
June 22, 201016 yr gelukzak ! :D :wacko: bwah , Ik heb nog niets op voorhand gedaan ... :whip: :sick:
June 22, 201016 yr Wiskunde en Engels Engels is niet moeilijk eh :nice: maar wiskunde is véééééél en al van voor de paasvakantie geleden, dus ik weet niets meer uit de lessen .... Ik ben dan maar eens door ! Wiskunde here I come ! :P
June 23, 201016 yr Wiskunde is suuuuuuuper goed gelukt :dance: 'Kheb al nieuws van m'n eerste wiskunde examen van vorige week ... Kben erdoor !!! :dance: :dance: :dance: M'n leerkracht heeft wel gezegt dat bijna de helft van de klas gebuist is op dat examen :confused: Morgen Engels , piece of cake :p :P
June 25, 201016 yr 'T IS GEDAAN !! :dance::dance::dance::dance::dance: Sinds gisteren al eig.... phieuw kben der vanaf :smug:
June 25, 201016 yr dank u :nice: er zijn niet zoveel belgen hier denk ik, of zijn er nog veel die nu niet online zijn ?