April 12, 201313 yr wete dat vlak voort verlof in Antwerpe speelden? dus die vrijdag na de judo gingen we nog ene drinken en ne ikke zo van ja ben door, nog ni moe van brugge enzo en ne maat van mij: ja kheb deze nacht ok ni echt geslape, kwas hiernaartoe *houd ticket M&S voor mijne neus* ikke dan zone kop van MAAT DEES DOEDE NI E, IK WOU DAAR OK HENE!!! en die keek zo van oh kheb ze precies jaloers gemaakt :surprised:
April 12, 201313 yr oowwh... das echt smerig als mensen dat doen :p of zo van die facebook statussen "Ale, we zullen is vertrekken naar Werchter se" grrrrr
April 12, 201313 yr yeah, volgende keer alsem dat doet ist iet van 'Kristof de volgende ker pakte mij mee of ge zwijgt derover :evil:
April 12, 201313 yr Hmm... het voordeel daaraan is dat er minder en minder kans is dat ze naar Justin Bieber luisteren :P Maar, als da echte vrienden zijn die ge kunt vertrouwen, maakt leeftijd ni zoveel uit, toch?
April 12, 201313 yr das waar yeah, zeker dak ze kan vertrouwen. ik ken ook al bijna 5 jaar ofzo de meeste al van toen dak begon me judo, dus al 11 jaar
June 25, 201312 yr idd ma serieus, waar is de rest van de belgen naartoe? precies da iedereen vertrokken is als ik ben beginnen posten :|
Create an account or sign in to comment