Everything posted by Mrs Heathcliff
-
Post pictures of the gorgeous Chris
The bigger, the better. :heart: :) Thanks for all the new piccies!
-
Zone française
Je viens de l'Est de la France près de Belfort, là il y a les Eurockéennes! ;) Pffff il pleut tjs et j'ai pas envie d'aller travailleeeeer! Noooon! :(
-
Zone française
OUAIS LES VOSGES!!! lol T'es d'où dans les Vosges?
-
Zone française
Sale temps ici aussi, ne te fais pas de souci! Galèèèèèère!
-
Coldplay on "Last Kiss" Soundtrack (Zack Braff's movie!)
Good choice! I can't wait to see the film! ;)
-
Post pictures of the gorgeous Chris
I'm loving these pics! He looks happy and that makes me feel happy too! I mean, he looks relaxed and that's a good thing! :heart: LMAO about the girl in white! Go for it young lady! I hope she DID grad his arse! Honeslty, beside me, who wouldn't try? :)
- Zone française
-
Last person to post in this thread wins
I win! :)
-
Post pictures of the gorgeous Chris
Thanks for the new pics! He looks tired to me. Duuude, who's this guy ? A pap or a fan ?
-
Post pictures of the gorgeous Chris
- Post pictures of the gorgeous Chris
^Yeah I remember seing them before. Nice sig by the way! :heart:- Zone française
Non tu ne dis pas n'importe quoi, c'est chaleureux ici. :) Soufiane - Oui je vais mieux, merci de demander. :heart:- Post pictures of the gorgeous Chris
I can't take my eyes off him. I love his hands, his arms, his forearms, his nose, his ears, his, his, his eyes...Awww. He's too cute for words, and he annoys me when he's like "Oh I don't know what Gwyneth found in me" Ermm Chris, are you blind ? I love him. :heart:- What are you listening to RIGHT NOW?
Green Eyes - Coldplay- Answer the question above you
Oh yeeeees. Are you happy ?- Zone française
Le forum Coldplayer est actif, enfin...Ca va LOL mais je préfère poster ici. ;) Emilien, ouiiii, on peut mettre l'ambiance si tu veux! Ca va mieux Soufiane ? :)- Zone française
Au fait, Emilien, t'as rejoins le forum francophone Coldplayer ? :)- Zone française
Soufiane - Je pense que je fais une indigestion, rien de grave donc. Et le manque de sommeil n'aide pas vraiment. Pourquoi t'as le moral à zéro ? Emilien - LOL c'est quoi cette vidéo ???! Oh mon petit Zidane :heart: Je le kiffe bien ce joueur. Et j'aime bien la description de la vidéo ;) Mignon comme tout.- Zone française
^WOW! ;) Cool pour eux! Merci pour les liens Emilien.- Answer the question above you
Paaaasta! :heart: Who is your guilty pleasure in music ?- What are you thinking right now?
I neeeeeeeeeeeeeed to sleep.- I am currently listening to....
Understand - Christina Aguilera- Ginger Bloke Meets Coldplay
Haha. That was great, thanks for sharing! ;)- Zone française
Je ne suis pas très rap r'n'b. Je ne dénigre pas, loin de là mais c'est juste que ce n'est pas ma tasse de thé. Pourtant deux de mes amis font du rap...J'aime bien leurs textes, mais je ne suis pas à l'aise dans les concerts de rap. Pffff. Je suis malade aujourd'hui, je ne me sens pas bien du tout. Je ne sais pas ce que j'ai mangé. Grrrrr.- Zone française
- Post pictures of the gorgeous Chris