Everything posted by Larry
-
For Coldplay section's chatterers !
No, Mark I just woke up and saw my cat sitting at the corridor. I'm a bit afraid that the vet could put him down... :( But today my cat was fine again, so I hope he's getting better. :)
-
German Fans?
Hehe, ne ich glaub noch nicht! :D Habt ihr untereinander denn schon die Handy-Nummern ausgetauscht?
-
For Coldplay section's chatterers !
Mark, my cat isn't fat!!! :P Lucky you! It was raining here all the time, but it's getting better next weekend. :nice: Kara, on Saturday I was so worried about my cat, because he suddenly began to howl. He always did it when he sees another cat or dog, but this time it was in my house and there were no other animals. After that he began to puke... :dozey: My parents will take him to the vet next week. :(
-
German Fans?
:) Wie und wann wollen wir uns dort eigentlich treffen? :P
-
For Coldplay section's chatterers !
Damn, Sarah, I'm sooo excited about tomorrow! ^^ I think I will start my trip to Hamburg at 4pm. What about you? I heard you'll meet Verena in the afternoon? :) I will take my digi-cam to Hamburg Kara! ;) Thanks Steph! ^^
-
For Coldplay section's chatterers !
Nice, thanks for the information Steph! :) Nabend Flo! ^^
-
For Coldplay section's chatterers !
Yeah Kara, I meant your artwork. ;) My day was ok, although we don't have a public holiday and it was raining all the time again. :( I read a Rolling Stone magazine which my dad bought today. There is a little picture in it with Chris kissing Michael Stipe on the cheek. ;) Juli, good to hear your exam went very well.:) Hope Ophelie's exam was successful as well. ;)
-
For Coldplay section's chatterers !
I'm sure he'll see it! How was your holiday Steph? :nice: Hey Juli! ^^ Lol, all members here are always coming at the same time.
-
For Coldplay section's chatterers !
Wooow, amazing! :) Great work Steph! I especially like the big letters, so he can't ignore it... :nice: Hey Kara, already finished with your work?
-
For Coldplay section's chatterers !
Hey Steph! Congratulations! Do you have pics of it? :nice:
-
For Coldplay section's chatterers !
At lunchtime we had a very heavy thunderstorm, but only for 10 minutes. One lightning wasn't far away, because that thunder bang (don't know the word :D) was so incredible loud. My cat ran under the table after it. :lol: :\
-
German Fans?
Zum Glück bin ich dies mal nicht auf U- und S-Bahnen angewiesen. :P Aber nen (sicheren) Parkplatz zu finden wird bestimmt schon schwer. ;) Gut danke Felix! Werd ich mal so ausprobieren. Edit: Ah super, hat geklappt! Boa nochmals danke! War schon fast am verzweifeln! ^^
-
German Fans?
Ahh ok, das ist ja echt blöd! :( Und damit dieses iTunes die Songs der CD als mp3 formatiert, muss ich bei "Bearbeiten", "Einstellungen", "Erweitert" dann auf "Importieren mit MP3-Codierer" umstellen, oder?
-
German Fans?
Ich auch nicht! ^^ Wann triffst du dich denn morgen mit Sarah? :)
-
German Fans?
Schreibe am Mittwoch um 8 Uhr noch ne Klausur... :P Darf aber während ich sie schreibe entscheiden, ob ich die bewertet haben will oder nicht. Naja, lass ich mich mal überraschen. ;)
-
German Fans?
Hm irgendwie bin ich zu blöd! :D Hab seit gestern mal in i-Tunes reingeschnuppert, mich bei dem Music Store da angemeldet usw. und hab grad nun nen Song gekauft, der jetzt auch in der Bibliothek zu finden ist und den ich dort auch hören kann. Wie kriege ich diesen Song denn jetzt nun als Datei und kann ich ihn auch über Winamp hören (und wenn ja wie)? Hehe Verena, wäre auch gerne dort geblieben. Ist das Hotel weit weg von der großen Freiheit?
-
German Fans?
^^ Gut, thx! Hm, ich werde morgen wohl hier gegen 16 Uhr losfahren, bin dann, wenn alles gut geht, so gegen 18:30 Uhr dort. Müsste reichen hoffe ich mal. Früher bekomme ich das Auto wohl nicht. ^^ Und zurück schaun ma mal!
-
German Fans?
Ah danke, und das geht so einfach? Ich meine wenn man die CD dann wieder in den CD-Laufwerk schiebt... werden die dann automatisch als mp3 erkannt? :P
-
German Fans?
Viel Glück Øystein! ;) Ein paar kleine Korrekturen, damit am Freitag nichts schief geht... Ich habe ein Deutschexamen am Freitag!! Wünschen sie mir viel Glück.. Wie soll ich es schreiben? Ich mache viele Fehler... Vielen dank! But IMO your German is very good! I don't think that you'll get a lot of problems on friday. :) Hm Felix wie änderst du denn die i-Tunes Dateien in mp3 um? Gibt es da so ein tolles Programm? ;)
-
The official Formula One Thread 2006
:nice: My speech! Especially Villeneuve really pisses me off!! I think he's still jealous and dissatisfied with himself, because in 1997 he was a champion and now he's only such a bad loser in a bad team! :cool:
-
Artist vs. Artist Game...
Metallica (but not really) Mando Diao or Sugarplum Fairy? :nice: (I like both)
-
What are you listening to RIGHT NOW?
Mando Diao - Clean Town
-
For Coldplay section's chatterers !
:) Thank you and I wish you the same! Good night Flo and Mark!
-
For Coldplay section's chatterers !
:) Well it's already too late and have to wake up on 6am tomorrow. Good night everyone! See you soon!
-
For Coldplay section's chatterers !
Je voulais savoir si je peux parler encore français. ^^