Everything posted by playflocold
-
Post pictures of the gorgeous Chris
ta :kiss:
-
I am currently listening to....
coldplay - shiver hi magda :D
-
Post pictures of the gorgeous Chris
^^i think i visited the site once...but anyways...link please :D
-
Post pictures of the gorgeous Chris
:o i want the clocks dvd...and the brothers & sisters ep!
-
Post pictures of the gorgeous Chris
awww i'm glad you enjoyed the trip....but at the same time i'm enviously for that coldplay stuff :tongue:
-
Post pictures of the gorgeous Chris
hey ophelie :kiss: go on....tell us about your trip!
-
Post pictures of the gorgeous Chris
bitteschön :cool:
-
The NAME GAME!
social club i am so alone....i miss you.
-
German Fans?
^^'over-night-express' machts möglich! für nur schlappe 13 € die lieferung... :lol:
-
What are you listening to RIGHT NOW?
björk - all is full of love
-
German Fans?
hehe na dann heißts ja abwarten und tee trinken... trotzdem danke für die info ;)
-
Post pix of anyfin u want part1
hehe it's a freak! visit his site if you want... http://www.myspace.com/meinname
-
German Fans?
aso^^ was mich nur ein wenig genervt hat...diese abgehackten storys.... ich mein erst wären sie in den ersten beiden folgen fast von einer kreatur verspeist worden und dann auf einmal hört man wochenlang nichts mehr von diesen monstern... ich würd ja mal so gern wissen was das nun für dinger waren...dinosaurier? :tongue:
-
Post pix of anyfin u want part1
a friend of mine stefano made it!
-
Post pix of anyfin u want part1
- German Fans?
ich gebs zu habe auch jede sendung verfolgt... :tongue: wann kommt eigentlich die 2. staffel zu uns nach deutschland?- why do emo people sing?
hehe funny thread :tongue: a friend of mine is an "emo" http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=40009601- Post pictures of the gorgeous Chris
aaah found it! cute! thanks angie :kiss:- German Fans?
^^hoho da kommen sie schon die lost-anhänger :laugh3: fehlt nur noch sarah...- Post pictures of the gorgeous Chris
yeah yeah :D *goes lookin... which one is it angie?- Dedicate your song...
a message to my flicka :heart:- Italia
sì è ringraziamenti realmente divertenti... :laugh3: grazie- Pictures, webcams, mugshots etc etc etc
- Post pictures of the gorgeous Chris
hehe i thought the same angie^^- Italia
gradisco la vostra immagine nel vostro avi! avete una versione più grande? - German Fans?