Everything posted by Karine*
-
I am currently listening to....
The Hives - Main offender
- A-Z of World Cities
-
Rate the signature above you
8.5/10 Nice picture of Chris!
-
Rate what the user above is listening
9/10 Stereophonics - Have a nice day
-
I am currently listening to....
Paul Weterberg - Waiting for somebody
-
Brasil?
É verdade isso aqui vicia!!!!! E eu achava que postava demais mas vc bateu o recorde! ehehehehehe Acho que eh pq as vezes eu tenho dificuldade em me expressar em ingles e tal.... eu entendo bem mas as vezes eu travo na hora de escrever!
-
I am currently listening to....
Oasis - Let there be love
-
A-Z of Football (soccer) teams
Juventus
-
Brasil?
eeeeeee agora eu sou shiver no ranking!!! que feliz!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
-
Brasil?
Eu tenho orkut, afinal que brasileiro hj em dia naum tem neh??? :) http://www.orkut.com/Profile.aspx?uid=16253771494117565549 :)
-
I am currently listening to....
The Strokes - Razor Blade
-
Rate the signature above you
10/10 funny picture!! very clever!
-
I am currently listening to....
Kings of Leon - Genius
-
Rate the signature above you
7/10
-
Board Avatars
Yeah!! His hair is sooo funny! But he is still hot!!!!!
-
I am currently listening to....
Coldplay - A rush of blood to the head
-
Brasil?
Eu gosto de todas essas que vc citou, principalmente friends!!! eu não me canso de assistir jah devo ter visto cada episódio umas dez vezes!!! Everwood tb é legal mas eu não consigo acompanhar a ordem dos fatos, eu sempre pego o bonde meio que andando!! :confused:
-
Rate what the user above is listening
10/10 Radiohead - 2+2=5
-
A-Z of World Cities
Goiânia (Brazil)
-
I am currently listening to....
The Libertines - What became of the likely lads
- A-Z of World Cities
-
Rate what the user above is listening
9/10 Aerosmith - hole in my soul
-
I am currently listening to....
Auf de Maur - real a lie
-
Board Avatars
the first one is awesome!!!!! thanks for posting!
-
Brasil?
Mariana eu tenho preguiça!! ahuahuahauhau aí eu fico vendo na Warner mesmo... Eu to até surpresa de mão ter tido nenhuma reprise até agora! Mas eu to sempre lendo spoilers pq eu não consigo segurar a curiosidade... :) Que outras séries vc curte alem de GG???