Everything posted by enjoycoldplay
-
Post pictures of the gorgeous Chris
Yes there is one of Guy very beautiful too (I'm sorry I don't know how to put a picture in this picture ^^)
-
Zone française
Bonsoir Berrymangirl1 :)
-
What is your favourite Coldplay song today?
Ladder to the sun !
-
What is your favourite Coldplay song today?
Harmless
-
What is your favourite Coldplay song today?
Green eyes !
-
What is your favourite Coldplay song today?
Life in technicolor ii
-
What is your favourite Coldplay song today?
Violet hill :)
-
Zone française
Les fans de Coldplay sont plus efficaces que tous les Sherlock de la terre réunis quand il s'agit de "traquer" le nouveau studio de leur groupe fétiche :laugh3:
-
Post pictures of the gorgeous Chris
Thanks a lot Anna !!!!!!!!!!!!!! :)
-
Post pictures of the gorgeous Chris
I'm sorry to ask u that "in a telescope lens" but I really love your profile's picture ? :rolleyes: May you tell me where did you find it please, Chris is so :heart: on it ^^ ? :embarrassed: Thanks, have a good day and VIVA Coldplay !
-
What is your favourite Coldplay song today?
Green eyes !
-
Countdown to April 12th!
Happy birthday to Guy, the sexiest bassist in the World !!!! :D
-
What is your favourite Coldplay song today?
A message
-
HAPPY 33RD BIRTHDAY, CHRIS! (March 2nd)
Happy 33 birthday Chris !!! Wish you all the best !
-
What is your favourite Coldplay song today?
Crest of waves !
-
What is your favourite Coldplay song today?
Don't panic
-
What is your favourite Coldplay song today?
Don't Panic
-
Zone française
Je plaisantais pour Lalanne ce serait uen des pires critiques veuillez m'excuser je ne le ferais plus lol
-
Zone française
C'est clair que je ne suis pas fan des bottes de Chris non plus, ca fait trop Francis Lalanne lol mais c'est Chris et on lui pardonne tout ;)
-
Zone française
C'est clair, top cette version de "a message" avec Will à la guitare et dans les coeurs :) . Chris qui transpire à mort avec son bonnet et qui l'enleve à la fin trop mimi :heart:
-
Zone française
Ce soir J-Zay était l'invité du grand journal et regardez à 3:32 !!!! Petite dédicace aux loulous :D http://player.canalplus.fr/#/310950
-
Zone française
Je n'ai encore jamais eu la chance de me rendre à Disneyland Paris ... P.S: Lu'kaa j'adore ton image de signature ;)
-
Zone française
Yes vive le stade toulousain !
-
Anyone have Coldplay tattoos?
Amazing tatoo !!!! You're really brave ! :)
-
What is your favourite Coldplay song today?
Politik live