Heimoi :) Täällä yksi uusi suomalainen armoton Coldplayfani., ja mukava huomata, että täällä on muitakin!
Tuohon kiertueasiaan, kyllä niiden on pakko joskus Suomeenkin tulla. Itellänikään ei oo mahiksia ainakaan vähäänaikaan ulkomaille matkustaa.. vaikka mieli tekisi :rolleyes: