Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kroket

Members
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Kroket

  1. En is iedereen al wat bekomen? :D
  2. Ja, dat geldt voor alle sporten he, der moet er altijd verliezen. Maar toch altijd spannend, je wilt toch altijd goed doen. Allez, ik ga de site sluiten voor vandaag (en morgen). Seffes naar huis en dan heb ik geen tijd meer om op internet te zitten. Dus... tot morgen he! Hopelijk veel zon, veel sfeer en goeie optredens! :D :D
  3. Ja, dat is wel. Al voor gehad? Wat voor een wedstrijd?
  4. Nope, buiten niet veel te drinken. 'smorgens voor ik vertrok, amper iets gedronken Ik neem 4 of 5 buskes Capri-sun mee. Om de paar uur drink ik eentje. Tegen de avond begonnen ze op werchter bekertjes water uit te delen vanvoor, daar heb ik een beetje van gedronken.
  5. Ik moet meestal om de 2 uur, ik zou beter vandaag al niet te veel meer drinken :/ Mijn 'record' is denk ik Werchter 2 jaar geleden: van 8 uur 'smorgens tot half 1 'snachts. Ik begon er pas last van te hebben net voor Coldplay opkwam. Viel al bij al nog mee.
  6. ... en dan een volle fles 'appelsap' teruggeven aan die mannen om het in de vuilbak te laten gooien
  7. Schattig! :laugh3:
  8. Ja, ik heb daar ook altijd schrik voor. Ik probeer niet te veel te drinken, maar ook weer niet te weinig dat ik van mijne sus ga. Ik heb toch ook al serieus moeten ophouden, maar nooit echt erg. Wat moet ge in zo'n geval doen? Ik weet nie... Ik zou mijn plaats op de 1e rij ook nooit afgeven, desnoods in de broek... Maar da doet ge ook weer niet he! Ze zouden van die pampers moeten maken die ge echt niet ziet EN ruikt :p ik zou die dan kopen, proper is anders maar kom
  9. Ah ja he, anders is al dat geklieder voor niks geweest :p
  10. ^ heb ik ook altijd. Als ik niet vooraan sta, zie ik geen steek. Ben maar ne meter 58 :( Ga je ook proberen om vanvoor te staan? Dan ben ik toch ook niet te enige die erover droomt.... ik heb het elke keer he, vreselijk!
  11. Ik heb er ook maar eentje meer liggen, mijn andere zijn allang gesneuveld :( Anders kon ik er nog 1 extra meepakken. Ginder kunt ge er wel kopen denkl (aan veel te dure prijzen)
  12. This my absolute fave, I just love that line and the song
  13. Ik wou eerst ook een short of kniebroek, maar ik vrees dat ik het dan te fris ga hebben.(ik heb het rap koud). Denk dat ik het maar op een lange jeans ga houden, een t-shirt en een vestje. (+ goei schoenen voor de sprint naart podium) En een plastieke poncho tegen de regen, you never know!
  14. ^Oh cool, thx for the great memories :nice:
  15. Haha, hebt ge whitespirit in huis? Dan krijgt ge verf er wel van af. Gelukkig alleen op uw handen, maar als da van die fluoriscerende verf is, zal u ma er rap achterkomen, vrees ik :p Ik verveel me dood opt werk. Kon ik al maar naar huis. Kon ik alles op mijn gemak doen. Maar nee, straks spoeien om op tijd in Antwerpen te zijn (blijf bij mijn zus logeren, dan ben ik rapper in Werchter). Moet nog douchen, winkelen, zorgen dat mij rugzak voor morgen in orde is. Pfff! En wat ga ik aandoen morgen????
  16. Well done you three! congrats :D
  17. ^thank you :nice: Its tomorrow!!! :D
  18. Haha, ja dat ken ik. Best is niet te klagen, anders krijgt ge nog meer rommel voorgeschoteld :( Yot doe maar, als je er tijd en zin voor hebt. Meer bordjes vallen harder op he :)
  19. yeah sure Daniel Craig?
  20. 502
  21. Nope TNP goes to the gym at least once a week?
  22. haha chic! Ge gaat u bezigheid hebben dan, helpt tegen de zenuwen! Gaat u mama ook een bordje omhoog houden? :p
  23. Oh ja, uw mama ook :) Die gaat niet weten wat haar overkomt! Klinkt goed met die verf. Zeker doen! Ik ben eens benieuwd :D
  24. Ok Celien, we houden een plaatske vrij voor u zenne :) Ik denk dat wel. Er zijn toch mensen die dat hebben. Heb zelf nog nooit een bordje meegepakt (gebrek aan inspiratie!) Meestal heb ik wel ne alcoolstift bij. Desnoods vragen we aan ne securityman een stuk karton :p
  25. Ik ben tegen half 8 in Leuven station. En dan tegen half 9 normaal aan de poorten. Er zijn er een stuk of 5, ijzeren hekken met zwarte plastiek over. Ik ga met mijn rug daar tegen zitten, dat ik als één van de eersten binnen kan :p Er wordt inderdaad redelijk wat gebougeerd vanvoor. Na een optreden zie je het volk wat vertrekken. Eerste rij(en)blijft altijd wel vol. De meeste mensen gaan na een optreden ook terug zitten, zodat je er ook gemakkelijk tussen kunt gaan staan. Ik denk dat je normaal gezien wel tot vanvoor kunt geraken. Op Pukkelpop heb je natuurlijk veel meer podia, dus ook meer gebougeer. (ben zelf nog nooit op Pukkelpop geweest, maar dit lijkt me logisch)

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.