Everything posted by Kroket
-
Belgen op Coldplaying?
Oei oei, moeten we oppassen als we u tegenkomen?! Haha Proficiat!! :D Ik heb vroeger ooit judo gedaan toen ik 10 was ofzo. Ben nooit verder geraakt dan gele gordel met een oranje streepje ofzo iets..... En een toffe mama die je hebt!
-
[2-July-2011] Coldplay @ Rock Werchter festival, Belgium
Ordered mine too! :D
-
Belgen op Coldplaying?
Ik pak ook altijd druivensuiker mee. Dan heb ik toch wa suiker in mijn lijf. Ik weet niet of het echt helpt, maar kom :) Allez, ik ben ermee weg voor vandaag. Seffes nog op stap, zal mij eens gereed gaan maken! Bye bye!
-
Belgen op Coldplaying?
In het begin u eigen 'breed' maken :) ik kan ervan rotten als ik op de eerste rij sta en iemand van de tweede rij haar hand op de railing zet. Die willen er meestal tussen wringen. Maar niet met den deze zenne :D En zo veel mogelijk zelf de railing vasthouden.
-
Belgen op Coldplaying?
haha, voor alles een eerste keer he! Het komt wel goed :) Ik moest gewoon eten, anders kom ik de dag niet door. Ik voel mij anders veel te slap en flauw vallen wil ik niet.
-
Belgen op Coldplaying?
en het hangt er ook allemaal vanaf welke groepen er nog komen. Als het goei zijn, gaat de tijd ook veel sneller. dus fingers crossed dat we nog veel goeie namen gaan krijgen! :D
-
Belgen op Coldplaying?
Ja, ge bent echt wel stik kapot als ge daar een hele dag staat. Ik had die nacht daarvoor zelfs niet geslapen. Was de dag daarvoor naar Coldplay in Arras Frankrijk gaan zien en was met de bus pas tegen 2 uur in Antwerpen ofzo. Ik zou dan op het kot van mijn zus gaan slapen en dan een heel vroege trein richting Leuven te pakken om zo naar Werchter te gaan. Het was daar veel te warm om te slapen en ik was veel te enthousiast :) Was blij dat ik met vrienden mee naar huis kon, ben in slaap gevallen in de auto! Ik ben ook wel klein, maar ne meter 58. Veel van de drummers heb ik ook niet gezien. Maar die vind ik meestal niet zo spannend :)
-
Belgen op Coldplaying?
Ja inderdaad, in de namiddag wel. Dan kan je na een optreden nog eventjes gaan zitten tot er weer wat gebeurt. Maar tegen de avond, moet iedereen blijven rechtstaan omdat ze zoveel mogelijk volk in het voorste vak willen. Dan wordt het druk en sta je opeen gepropt.
-
Belgen op Coldplaying?
Oh twee jaar geleden viel het goed mee. Het was heel warm, maar tegen 2 uur hadden we de schaduw van het podium op ons. Dus op de eerste rij is het dan beter dan 10 meter naar achteren. Ik kan mij plas wel even ophouden. Af en toe drinken, gewoon niet te veel. Tegen dat Coldplay bijna aan de beurt was, moest ik wel naart WC. Direct na het optreden naar de wc gelopen haha Het podium is inderdaad wel hoog, maar we konden alles goed zien. Alleen niet wat er achteraan op het podium gebeurde, maar dat is ook niet zo veel he. Met Bloc Party vorige keer was het wel hevig. Gelukkig dat we op de eerste rij stonden, wij konden de hekken nog goed vasthouden. Anders werd je gewoon meegetrokken door de ronddraaiende massa! En ik spring ook vollebak mee zenne! Ambiance :D
-
Belgen op Coldplaying?
ja, ik ga ook alleen. Was 2 jaar geleden ook alleen en toen ben ik Vanessa van hier tegen gekomen en we hebben heel de dag samen gewacht op de eerste rij :) Ik zorg dat ik tegen 8 uur 's morgens daar ben. Toen was er nog geen kat, dus konden we bij de eersten binnen. Ik ga dat dit jaar ook zeker doen! We zullen gsm nummers uitwisselen en dan kunnen we bij elkaar zitten. Zelfs als je tegen de middag aankomt, wring je er maar tussen zodat we bij elkaar kunnen staan! De deuren gaan ongeveer om 13 uur open.
-
Belgen op Coldplaying?
yay maggy :) I'm going to buy my ticket tomorrow! Also just for 1 day. Can't wait!!
-
[11-June-2011] Coldplay @ Pinkpop Landgraaf festival, Netherlands
For Pinkpop I don't know. But for Werchter you can definetely buy day tickets. They cost 75 euro and will be on sale tomorrow.
-
Belgen op Coldplaying?
Yep ik ga zeker zaterdag mijn ticket bestellen! Enkel voor de zaterdag. Ik hoop dat er nog veel goeie namen volgen :)
-
[1-Oct-2011] Coldplay @ Rock in Rio Festival, Rio, Brazil
a big YAY to the people going to this festival!! :D
-
What's the weather like today in your town?
Snowy and cold!
-
Belgen op Coldplaying?
Dat komt dus wel in orde! :D
-
[11-June-2011] Coldplay @ Pinkpop Landgraaf festival, Netherlands
March?? Seriously! :( And the festival is in June. That's really late to start the pre-sale. March 19 is marked in my agenda now. Will buy a ticket then :)
-
[2-July-2011] Coldplay @ Rock Werchter festival, Belgium
yeah we all should! Will be fun :) BTW: I'm Nikki84, but I changed accounts coz I use another emailaddress now. Won't be using that one anymore.
-
Belgen op Coldplaying?
hey Lissa! Ga jij ook naar Werchter gaan dan? The more, the merrier!! :D
-
Belgen op Coldplaying?
hihi Nu nog een mooie foto te zoeken, want nu is het zo leeg.
- Belgen op Coldplaying?