Everything posted by Joszwa
-
I MET CHRIS MARTIN IN LONDON!
Only reading this was a highlight of my life. Thank you so much.
-
SURVEY: Final assigment about British pop music
Thanks for mentioning, sorry for messing up those two. I changed the questions and answers. Again, thanks to everyone who entered! :heart:
-
Not-So-Secret Santa
Ohh how I would love that! :heart:
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Ik ook! Al sinds woensdag :D -- Ok, ik heb een klein probleempje. Ik doe mijn profielwerkstuk over Britpop ('het hoogtepunt van Britse popmuziek in de jaren 90': Oasis/Blur/Pulp) en in het bijzonder of er nu een nieuwe golf gaande is of aankomt. Daarvoor wil ik echter de mening van een aantal (zo veel mogelijk eigenlijk) inwoners van Engeland hebben (enquete heb ik HIER opgesteld), maar ik weet niet zo goed hoe ik die moet bereiken. Iemand enig idee? Twitter en een Coldplaying thread heb ik reeds geprobeerd! :D
-
SURVEY: Final assigment about British pop music
Thanks to those of you who entered the survey! The survey sends your location (and not just the one from question 1) with it, so I'm sorry :P I'm only interested in those who live or have lived for the greater part of their lifes in GB, sorry.
-
SURVEY: Final assigment about British pop music
Hello Coldplaying! My name is Jos(zwa), I'm a 16-year-old boy who lives in the middle of The Netherlands. I'm currently making my final assignment for secondary school and it's about British pop music! To know something more about how British people feel about their country and their country's music I made this survey. It takes only a few minutes of your time and I would be really grateful afterwards! ATTENTION: PLEASE ONLY FILL IN THIS SURVEY WHEN YOU LIVE IN GREAT BRITAIN. I will give you all cake if you spread the word (to non-Coldplayers preferably)! :D Thank you very much (in advance), Jos. Click to start »
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Museeeeeee 4 juni!! :bliss:
-
ColdplayFilm - MX Live DVD
Yeah they were amazing! At some point I thought we heard a full/complete version of Mylo Xyloto..
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Meer mensen die geen tickets voor Mumford And Sons konden krijgen? :bigcry:
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Ah tof! Welke plaatsen heb je? Wij zitten rij 7 plaats 10-14!
-
ColdplayFilm - MX Live DVD
Just bought tickets for Pathé Tilburg! :D
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
13 november Pathé Tilburg, I'll be there!
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Ik, maar ik moet nog wel beslissen naar welke Pathé ik ga. Er is niks in de buurt dus het maakt allemaal niet zoveel uit.. Waar gaan jullie heen?
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Wij stonden bijna vooraan, vierde rij ofzo! Ik vond het ook erg tof, qua show was het niet veel maar Toms stem is geweldig! Het tweede toegift verraste mij ook, maar aangezien de zaallichten nog niet aangingen wilde ik nog niet weggaan. :D Het geluid was tijdens Zulu Winter verschrikkelijk ja, maar was tijdens Keane zelf wel goed toch? Of hoorde ik het niet omdat ik het te veel naar m'n zin had :D. Ik vond Try Again prachtig mooi! Silenced By The Night was m'n hoogtepunt, iedereen zong het mee!
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Ja!! Was fantastisch!
-
[6-Sep-2012] Coldplay @ Malieveld, The Hague, Netherlands
Woow great shots!
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Ik heb ook voor Bol gekozen, voornamelijk omdat ik 'm dan denk ik toch een week eerder heb.
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Ik heb 't even aan Bol.com op Twitter gevraagd, en ze zeggen dat 'ie vanaf morgen bij hen te pre-ordenen is. Ben benieuwd wat het verschil is. Als het niet heel erg veel is, koop ik 'm alsnog gewoon op Coldplay.com, maar anders neem ik de poster maar voor lief.
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Nederlandse (web)winkels zullen de Coldplay Live 2012 DVD ook wel gaan verkopen toch? Dan is het denk ik goedkoper om ze daar te kopen, en je zult 'm ook wel eerder hebben (want 16e uit in NL, 19e pas wereldwijd). Of denk ik nu verkeerd?
-
ColdplayFilm - MX Live DVD
GREATGREATGREAT! Finally! Though it's a shame LIJ, Warning Sign en Speed Of Sound won't be on the dvd.. Wondering too..
-
[6-Sep-2012] Coldplay @ Malieveld, The Hague, Netherlands
Nah, it's the French flag. You can see a roof in the shots so it's not the Malieveld.. :(
-
What is your favourite Coldplay song today?
Glass Of Water, LeftRightLeftRightLeft live version :)
-
[9-Sep-2012] Coldplay @ Paralympics Closing Ceremony, London, UK (please post your reviews for Wiki,
Chris looks so sweet sitting there :heart:
-
[9-Sep-2012] Coldplay @ Paralympics Closing Ceremony, London, UK (please post your reviews for Wiki,
Someone posted it here before: http://25.media.tumblr.com/tumblr_ma3foaLJ3R1robim3o1_500.jpg
-
[9-Sep-2012] Coldplay @ Paralympics Closing Ceremony, London, UK (please post your reviews for Wiki,
I'm seeing some highlights too, on the Paralympics site.