Everything posted by Joyce
-
What are you listening to RIGHT NOW?
Mew - Symmetry
-
A Global map of all the Coldplaying members
this summer!!!!!...I was in Dallas..TX!...ha! were did you go!?...I love Mty...I wouldnt change for any city in the whole country!...beside I get to go a lot to TX!...no distance! :D
-
A Global map of all the Coldplaying members
ha!...nice!...Im on it! :D
-
What are you listening to RIGHT NOW?
The Walkmen - The Rat
-
What are you listening to RIGHT NOW?
The Walkmen - 138th street
-
Kyle's photo thread
is a lovely pic tho!... :D
-
Officially pointless Coldplaying word association thread
:o :lol: love
-
"A little girl"... wonderful story
yes yes yes...a ghost!...thats why the voice in the silence! ...well thats my point of view!
-
What are you listening to RIGHT NOW?
Mew - behind the drapes
-
Now presenting the official Coldplaying forum Slut...
hulla baby! wassup!? waht you been doing!?...beside being a lovely slut!? :P
-
*** Coldplay Fans United***
my gosh... :o 154 pages...I have missed all the fun! :P holas everybody! :D
-
How you feel today?
happy...sleepy...but ready to party again! :cool:
-
Officially pointless Coldplaying word association thread
touch
-
Now presenting the official Coldplaying forum Slut...
allo! :D
-
What are you listening to RIGHT NOW?
Explosions in the sky - Magic hours
-
The users on here are the best!
ha...all people searching for comfort! :P
-
What are you listening to RIGHT NOW?
Explosions in the sky - and ugly fact of life
-
What are you listening to RIGHT NOW?
Miranda - Don
-
Area Mexicana
al rato algo algo mas...algo q se vea mejor es q estaba probando picasa...y fue lo primero q hice! :D pero tengo sueño! lo mas shido fue haber ido al balck and white y haber conocido a un niño!...jaja! :wink3: ...aparte q es Interpol´s fav places...me faltan otros 5 ...pa la otra sera! :cool:
-
"A little girl"... wonderful story
lovely...I liked a lot :cool: ...what story!...ha!...now Im gonna be all quiet at nite!...waiting for a lil voice! :P
-
Area Mexicana
como esooooooooooooo!? ---------- Miranda la mueve!... :P
-
Area Mexicana
....uuuuuuuu pos si te vas a tener q esperar para cumplir tu sueño...al menos q te muevas de board...pero va a estar cañon....ja :P ---------------- donde esta rorito? ------------------- si puse una pic en el cping album...pero...es q me da weba tener q editar cada pic...x q estan de q super grandes...y pos en mi estado de flojera solo pude hacer esto!....
-
Kyle's photo thread
:stunned: ...so cute! :blush: ...dont cry kylo!...I luv ya! :kiss:
-
Area Mexicana
deja q me recupere...por q esta cañon!... :confused:
-
Area Mexicana
Puro newbie!......... andreaaaaaaa...maryfeeeeeeeeeeer!.......... aaaaaaa si...ando toda jod*da por todos lados y super cansada ...ando como muerta en viva!.... :confused: pero feliiiiiiiiiiiz...cumpli mi sueño!...y aaaaaaa ando en la nubes...el carro ya me vale madres...bueno no...me lo van a entregar este fin a lo mucho y con todo nuevo!...aaaaa les tengo q enseñar pics pics y mas pics!...pero tengo q dormir... :snore: ..a.si q hay los vidrios!...se cuidan bienvenidos...el huracan los trajo a todos...jaja!