Everything posted by MAFE
-
SOY LA UNICA COLOMBIANA AQUI????
menos mal! eso si no se lu hubiera perdonado a ella nunca :snobby:
-
'the BUMP game' I shamelessly stole from the official..
baaah
- Alessa!!!
-
What's in YOUR pants?
baaaah! in ma undies! :idea2:
- 50 Cent
-
Rate the avatar above you
that's a fantastic avi! 1000000000
- 50 Cent
-
'the BUMP game' I shamelessly stole from the official..
BUMP
-
LATINOAMERICA O LOS QUE HABLEN ESPAÑOL!!!
oye ari!!!! please mandame los videos de The Scientist al reves!
-
QUE TIENE CHRIS MARTIN QUE NOS FASCINA???
guy esta muy rico! heehehehe....eso no lo niego pero Chris tiene algo que me inquieta! no se si es su misterio o algo asi!!
-
DESDE COLOMBIA
bueno si habla español pero no aca en el board! es Charles
-
What's in YOUR pants?
I can't say who in my pants! :D
-
Alessa!!!
it's better spanish!! oye mami damelo todo :laugh1:
-
SOY LA UNICA COLOMBIANA AQUI????
no es cierto!!!! aca la estoy escuchando y eso no aparece MENTIRAS MENTIRAS
-
Describe the person above you :D - PART I
she has a hot avi! :idea2:
-
Let The BLING Games Begin...
bah birtt!! get a life you unbusy woman!! :laugh2: :kiss:
-
Describe the person above you :D - PART I
IM A KEANE SUPER DUPER FAN!! she has the austrian flag! :kiss:
-
Your Gay/Bi Coldplaying Brothers and Sisters.
hey hey heeey! :D
-
Are you in a relationship?
i'm in a forbidden relationship!! mwhhahahahahaha :lol: naah!
-
MAFE
ehehehhe...you're such a honey pie!!! how are you?? bah! you have more blings than me and i have more posts than you! hehehehe
- 50 Cent
-
Ever have one of those days..
my insticts are great!!! i know when something's gonna happen! i don't know why!! maybe i'm a wiatch! mwaahhhaa :cool:
-
Let The BLING Games Begin...
wtf?? baaah!! i give up!!! :(
-
Viva 'Menudo' Appreciation!!
menudo! hahahaha....Menudo en mi epoca me encantaban!! yo tenia unos 13 años.... hehehe this thread is hilarious!! where's Joy when i need her!! mwahahahahahhahahahahahhaa....
-
DESDE COLOMBIA
hola moniquita!! pos todo bien por aca..hehehehe.... bueno! al menos tenemos un thread para ambas...ya que somos las unicas colombianas aca... heheheh... Bueno hay otro niño de colombia pero ese nunca habla español!!