March 17, 201313 yr jaa hoor, maar anders was het hier door het jaar door ook gezellig omg kbegin nostalgisch te worden :lol:
March 18, 201313 yr Oei, dus het is hier eigenlijk nooit gezellig geweest ofwa? :p het is wel gemakkelijk om mense vanalles wijs te maken al niemand weet wie ge bent :sneaky:
March 18, 201313 yr het is hier altijd gezellig geweest hoor :p yeah, daarom mis ik 'Alias Day' omg da was geestig, iedereen met een ander account en ne rare naam hoewel, nu ik deze naam heb is het ook wel geestig hoor :p maar dat hebvt ge waarschijnlijk wel al gemerkt
March 18, 201313 yr Ok dan, ik geloof u :) ja daar heb ik al iets over gehoord, da moet terug komen! en ja inderdaad, ik heb spijt van mijn naam, die slaagt nergens op :p
March 18, 201313 yr we zouden een thread kunnen maken om een nieuwe editie te vragen :thinking: nah, wat is het verhaal erachter? mijn vorige was editor42 omda ik echt veel van Editors hou en het mijn eerste concert ever was enzo 42 is nogal obvious eh?
March 18, 201313 yr Moeten we doen! het verhaal is: da zijn mijn initialen :p ik had echt geen inspiratie, ik was ook wel ni van plan om ooit iets te posten, ik wou gewoon iets downloade edit: Editors! :dazzled: da dat album maar snel komt!
March 18, 201313 yr haha ok, wow das echt origineel, ma tis wel tof wel als ge begint te poste is het moeilijk om te stoppe :p yeah, maar ze zijn begonnen met mixen dus het kan geen jaar meer duren :lol: