Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

ah ma ik ga toch ni hé :P

 

Is het al uitverkocht ?

Ik denk dat ik toch niet ga gaan ...

Kasabian komt naar België en , die zijn zo wat mij favoriete band van't moment

(want Oasis en The Beatles bestaan niet meer , en Noel is solo artiest :p )

 

en The Black Keys wil ik ook naartoe , dus het zal kiezen worden :'(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Denk niet dat er nog plaatsen vrij zijn voor SP.

Oh Kasabian is de week ervoor precies, dus niet zo erg dat je niet kan gaan he.

Tickets 2 weken geleden besteld en ze zijn al toegekomen.

 

Coldplay duurt al kweet niet hoe lang en is volgende maand al, en we hebben nog steeds die tickets niet...

Link to comment
Share on other sites

Fysica moet je gewoon je formules kennen. Al die zever errond is zooo verwarrend. Gewoon je formules kennen en bij je vraagstukken duidelijk opschrijven wat je al hebt en wat je zoekt. Dan moet je gewoon je formules omvormen.

 

Ik heb ook mijn 3e middelbaar opnieuw gedaan voor Fysica en sinds ik het zo deed, altijd primus van de klas (ookal ben ik echt slecht in Chemie enzo).

Link to comment
Share on other sites

^ Yep inderdaad, de formules gewoon super vanbuiten kennen. Het eerste wat ik atlijd deed toen ik test had, direct op mijn blad alle formules opschrijven die ik nodig had.

Deed ik ook altijd bij wiskunde, helpt echt!

 

Ik zal een kaarske branden voor jullie :p

Link to comment
Share on other sites

Ja he, die armbandjes zijn zo chic. Leuk aandenken achteraf!

Celien, ik ga u nog een smske sturen straks he :)

 

Vanessa, zijn jij en je zus van plan om deze keer ook (redelijk) vroeg daar te zijn? Dan kunnen we misschien samen een uur afspreken als dat goed is. Dan ben ik niet zo eenzaam als de laatste keer dat ik moest wachten aan het Sportpaleis.

 

Als er nog andere mensen zijn die willen afpsreken, let me know! :D

Link to comment
Share on other sites

Nog 12 dagen ;)

 

Ja he, die armbandjes zijn zo chic. Leuk aandenken achteraf!

Celien, ik ga u nog een smske sturen straks he :)

 

Vanessa, zijn jij en je zus van plan om deze keer ook (redelijk) vroeg daar te zijn? Dan kunnen we misschien samen een uur afspreken als dat goed is. Dan ben ik niet zo eenzaam als de laatste keer dat ik moest wachten aan het Sportpaleis.

 

Als er nog andere mensen zijn die willen afpsreken, let me know! :D

 

Ja, we gaan zeker proberen om daar vroeg te zijn. Ik heb geen ervaring met staanplaatsen in het Sportpaleis maar voor mij is het ok als we op een bepaald uur kunnen afspreken

zodat we samen kunnen wachten :) Misschien rond 9u of iets vroeger?

 

Anders zal ik je deze week nog wel een PM sturen met verdere details hoe en waar we eventueel kunnen afspreken.

Link to comment
Share on other sites

Nog 12 dagen ;)

 

 

 

Ja, we gaan zeker proberen om daar vroeg te zijn. Ik heb geen ervaring met staanplaatsen in het Sportpaleis maar voor mij is het ok als we op een bepaald uur kunnen afspreken

zodat we samen kunnen wachten :) Misschien rond 9u of iets vroeger?

 

Anders zal ik je deze week nog wel een PM sturen met verdere details hoe en waar we eventueel kunnen afspreken.

 

Ik was er vorig jaar rond 3u en er stonden 10 mensen ofzo. Ik heb de 1e rij nog gehaald (maar dat kwam ook omdat er plots mensen begonnen lawaai te maken waardoor onze ticketscanners dachten: ah ok we moeten beginnen, maar dat was niet het geval dus zijn we een halve minuut vroeger binnen geraakt)

Link to comment
Share on other sites

Nog 12 dagen ;)

 

 

 

Ja, we gaan zeker proberen om daar vroeg te zijn. Ik heb geen ervaring met staanplaatsen in het Sportpaleis maar voor mij is het ok als we op een bepaald uur kunnen afspreken

zodat we samen kunnen wachten :) Misschien rond 9u of iets vroeger?

 

Anders zal ik je deze week nog wel een PM sturen met verdere details hoe en waar we eventueel kunnen afspreken.

Ok, heel goed :) Ik ga met de trein moeten komen en ik zie net dat die int weekend maar om de 2 uur rijden :( De eerste trein die rijdt komt in antwerpen aan tegen 9.15 uur, dus tegen 10 uur ben ik zeker wel daar.

 

Nog vroeger moet je normaal niet daar zijn. Vorige keer was het ook weekend en niet zo koud. Ik kwam toen aan tegen 13 uur en toen was er inderdaad amper 10 man.

Tegen 9 - 10 uur afpsreken zou nog zeker op tijd moeten zijn.

Ik weet natuurlijk niet hoeveel zotten er nog rondlopen die ook vroeg daar gaan zijn :p

 

Ik was er vorig jaar rond 3u en er stonden 10 mensen ofzo. Ik heb de 1e rij nog gehaald (maar dat kwam ook omdat er plots mensen begonnen lawaai te maken waardoor onze ticketscanners dachten: ah ok we moeten beginnen, maar dat was niet het geval dus zijn we een halve minuut vroeger binnen geraakt)
Ja, mijn ticket hebben ze toen ook niet gescand en mijn rugzak hebben ze niet gecontroleerd :D Was toen als 1 van de eersten binnen.

 

Bij het sportpaleis is het meestal chaos.... ten eerste, ze hebben geen fatsoenlijk 'queue' systeem. Gewoon een hoop mensen, en je kan gemakkelijk ergens tussen wringen en op de eerste rij belanden ook al kom je laat toe...

Vind ik echt niet eerlijk.

 

En ten tweede, ze zouden beter dat vak met hekken 's morgens al zetten ipv net na de middag. De mensen die 's morgens toekomen, gaan tegen de deuren zitten. Maar moeten nadien verhuizen naar het vak, verwarrend en soms oneerlijk.

Link to comment
Share on other sites

 

En ten tweede, ze zouden beter dat vak met hekken 's morgens al zetten ipv net na de middag. De mensen die 's morgens toekomen, gaan tegen de deuren zitten. Maar moeten nadien verhuizen naar het vak, verwarrend en soms oneerlijk.

 

Ja dit is echt zoo irritant! Is het nu echt zooo moeilijk om dat 's morgens al te doen? Zo kunnen de vroege aanschuivers zich meteen op de goede plaats zetten

Link to comment
Share on other sites

Ja dit is echt zoo irritant! Is het nu echt zooo moeilijk om dat 's morgens al te doen? Zo kunnen de vroege aanschuivers zich meteen op de goede plaats zetten
Vind ik ook!

 

Jij gaat toch ook naart Sportpaleis he Evelien?

En gaat Maggy? Heb haar al effe niemeer gezien online.

Link to comment
Share on other sites

VRAAG: (en het heeft niks me Coldplay te make voor een keer)

 

heeft er iemand van jullie ervaring met Kinepolis/metropolis?? (allez zone grote bioscoop complex int stad gelijk in Mechelen, Kortijk, Hasselt....)

kheb kaarten voor de Movie For Life maar moette dan da afgeprint blad inwissele tegen kaarte ofzo??

Link to comment
Share on other sites

VRAAG: (en het heeft niks me Coldplay te make voor een keer)

 

heeft er iemand van jullie ervaring met Kinepolis/metropolis?? (allez zone grote bioscoop complex int stad gelijk in Mechelen, Kortijk, Hasselt....)

kheb kaarten voor de Movie For Life maar moette dan da afgeprint blad inwissele tegen kaarte ofzo??[/color]

 

Normaal kunt ge zo meteen naar die ticketcontrole dingen daar gaan en daar scannen ze dat in. OF ge kunt u ticketnummer opschrijven, en daar aan die automaten in de cinema zelf laten afprinten

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...