Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

This thread has the word CAKEHMICH in it, GET OVER IT !!

Featured Replies

ah maar als stu bru fans zelf konden stemmen is Oasis op 7 Wel een zotte verassing !

Wrs kennen ze gwoon Wonderwall :dozey:

  • Replies 25k
  • Views 459.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

:cry: het gaat over de split van Oasis nu :(

  • Author
ah maar als stu bru fans zelf konden stemmen is Oasis op 7 Wel een zotte verassing !

Wrs kennen ze gwoon Wonderwall :dozey:

 

ik zou stu bru luisteraars niet onderschatten oor :charming:

:O ZE HEBBEN LIVE FOREVER GESPEELD

toen het aan Oasis was gisteren !

 

GEEN wonderwall :dance:

:cry: het gaat over de split van Oasis nu :(

 

Hunk ? Ik ben aan het luisteren en heb niets gehoort daarover ?

  • Author
:O ZE HEBBEN LIVE FOREVER GESPEELD

toen het aan Oasis was gisteren !

 

GEEN wonderwall :dance:

 

inderdaad :awesome:

SUPER ZALIG, ik was al heel den tijd aant luisteren en aant wachten :rolleyes:

 

(:mad:)

  • Author
Hunk ? Ik ben aan het luisteren en heb niets gehoort daarover ?

 

:confused: euhhm

bij mij isn't nu zo da liedje van gossip ?

 

jah nu nie meer :|

  • Author

luister je via t'internet ofzo ? :thinking:

normall zou da toch t'zelfde moeten zijn

ja ik luister via internet

 

nu is't zo iets met "loose your loos"

trouwens Wist je dat Oasis in guinnes book of records staat als "most succesful act of the last decade " :awesome:

  • Author
trouwens Wist je dat Oasis in guinnes book of records staat als "most succesful act of the last decade " :awesome:

 

NEE DA WIST IK NIE :shocked2:

 

oververdiend !!!! :awesome:

  • Author

hahah da moest ik nog eens zeggen, ik heb een paar weken terug weer contact met een oude vriendin van mij (via msn)

en die blijkt een super goeie muziek smaak te hebben :awesome:

we waren zo allemaal bands aant opnoemen en toen ik oasis zei dan zei ze plotseling 'NEEEEE IK HAAT DIE ECHT' :laugh3: ik verschoot mij een ongeluk :P

ze begon oasis echt zo uit te schijten :|

kheb er echt alles aan gedaan om haar van gedacht te doen veranderen, maat tlukte echt nie :lol:

maar jah das pech voor haar é :lol:

hahah da moest ik nog eens zeggen, ik heb een paar weken terug weer contact met een oude vriendin van mij (via msn)

en die blijkt een super goeie muziek smaak te hebben :awesome:

we waren zo allemaal bands aant opnoemen en toen ik oasis zei dan zei ze plotseling 'NEEEEE IK HAAT DIE ECHT' :laugh3: ik verschoot mij een ongeluk :P

ze begon oasis echt zo uit te schijten :|

kheb er echt alles aan gedaan om haar van gedacht te doen veranderen, maat tlukte echt nie :lol:

maar jah das pech voor haar é :lol:

Ze weet niet wat ze mist !!

 

Waarom haate ze Oasis ? :thinking:

 

btw : http://www.oasisinet.com/NewsArticle.aspx?n=775

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

:freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak:

:freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak:

:freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak: :freak:

:dance: :drunk: :bomb: :wacky: :freak: :heart:

  • Author

heb ik haar ook gezegd !

 

ze zei iets van dat ze dikke nekken hebben (wat waar is, maar dat vind ik juist zo wijs :laugh3:) en ook dat ze alleen maar andere bands uitschijten :thinking:

 

mij kan da allemaal nie schelen, ze maken fucking goeie muziek en Noel is mega grappig (ik lach mij altijd dood al ik naar de time flies DVD kijk :laugh3:)

  • Author

:freak: I WAS WRITING THA OTHER POST :lol:

heb ik haar ook gezegd !

 

ze zei iets van dat ze dikke nekken hebben (wat waar is, maar dat vind ik juist zo wijs :laugh3:) en ook dat ze alleen maar andere bands uitschijten :thinking:

 

mij kan da allemaal nie schelen, ze maken fucking goeie muziek en Noel is mega grappig (ik lach mij altijd dood al ik naar de time flies DVD kijk :laugh3:)

 

'tzal wel zijn dat ze dikke nekken hebben ! Beste band op de wereld ! :charming:

En ja , ze mogen anderen uitschijten , want alle bands die ze yuischijten ZIJN slecht dusja ...

 

I know :freak:

en Time Flies dvd ? :thinking:

Wat bedoel je ?

Er staat toch geen interview op ?

Create an account or sign in to comment

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.